Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact
Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact Euroguidance Romania 1999-2021: Activities, Results, Impact (EN version)
Invatarea la distanta. Ancheta cu privire la activitatile educationale in Romania in perioada suspendarii cursurilor fata in fata
Distanace learning (Summary) L’enseignement à distance (Synthèse)
Învățarea la distanță. Studiu cu privire la activitățile educaționale desfășurate în România, în perioada suspendării cursurilor școlare față-în-față
Coordonator: Ana-Maria Dalu Autori: Rezumat: Ana-Maria Dalu, Ciprian Fartușnic, Oana Iftode, Marius Lazăr, Miruna Miulescu, Ancuța Plăeșu, Adela Mihaela Țăranu Introducere: Ana-Maria Dalu, Marius Lazăr Capitol 1: Oana Iftode, Marius Lazăr, Ancuța Plăeșu Capitol 2: Irina Horga, Miruna Miulescu, Andreea … Continuă să citești
Proiectul SEEVAL – Educația pentru domeniul socio-afectiv – Construirea de școli incluzive și Internalizarea de valori
Proiectul SEEVAL urmărește să pregătească un curs de formare pentru profesori și protocoale de acțiune pentru o abordare holistică la nivelul școlii în implementarea Educației socio-afective (ESE). Se vor colecta practici de învățare socio-afectivă care vor fi distribuite pentru utilizare … Continuă să citești
Integrarea lingvistică a migranților adulți
Proiectul Integrarea lingvistică a migranților adulți (Linguistic Integration of Adult Migrants / LIAM), este o inițiativă a Consiliului Europei (CoE) în domeniul integrării lingvistice a migranților, implementat din anul 2006, ce are ca scop sprijinirea factorilor de decizie politică și a practicienilor implicați în facilitarea … Continuă să citești
Program de formare dedicat cadrelor didactice din învățământul liceal
Programul Parteneri în Educație (PIE) este un programul de formare dedicat cadrelor didactice din învățământul liceal, care vizează dobândirea unor competențe necesare în lucrul cu elevii, în contextul actual. Participarea este gratuită. Înscrierea se face la adresa: https://learnity.ro/formare-super-profi/ Mai multe … Continuă să citești
CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE (16.12.2020)
ANUNȚ DE SELECȚIE (16.12.2020) Rezultatele probei de verificare a eligibilității administrative Anunt de prelungirea termenului pentru depunerea dosarelor experti ghiduri (18.01.2021) Rezultatele probei de evaluarea dosarelor (nr. 291/CRED/16.03.2021) Rezultate contestatie_proiect CRED (nr.297/CRED/19.03.2021) Planificare interviuri online_proiect CRED (nr. 298/CRED/19.03.2021) Rezultate finale selectie … Continuă să citești
Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală
Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală
Competențele sociale și emoționale. Colecție de bune practici pentru consilieri școlari și profesori
Autori Capitolul 1 Dr. Angela Andrei, CS II, CNPEE-UCE Capitolul 2 Dr. Angela Andrei, CS II, CNPEE-UCE Capitolul 3 Dr. Speranța Țibu, CS II, CNPEE-UCE Dr. Andreea Scoda, CS III, CNPEE-UCE Dr. Petre Botnariuc, CS I, CNPEE-UCE CJRAE Argeș: Rodica … Continuă să citești
Toolkit for Inclusive Early Childhood Education and Care
Educația și îngrijirea timpurie este o primă dimensiune a învățării pe tot parcursul vieții. Toolkit-ul include un set de soluții practice și măsuri menite să inspire factorii de decizie la nivel național, regional sau local, precum și practicienii în domeniu.
Digital Education Action Plan 2021-2027
Digitalizarea rapidă din ultimul deceniu a transformat multe aspecte ale muncii și ale vieții de zi cu zi, remodelând societatea, piața muncii și viitorul muncii. Sistemul de educație și formare face din ce în ce mai mult parte din transformarea … Continuă să citești
Career guidance policy and practice in the pandemic
Acest raport se bazează pe un sondaj internațional , conceput pentru a oferi o imagine a modului în care politicile, sistemele și serviciile de orientare în carieră s-au adaptat și au făcut față pandemiei Covid-19. Sondajul a fost lansat la … Continuă să citești
CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE – 02.11.2020
ANUNȚ DE SELECȚIE (02.11.2020)Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți realizare resurse educaționale deschise Anexa 1 … Continuă să citești
OECD Future of Education and Skills 2030
Proiectul OECD Future of Education and Skills 2030, are ca obiective modificarea și implementare curriculumului precum și crearea unui cadru conceptual pentru predare. Webinar-ul Designing Future-ready curricula și resursele privind proiectarea și implementarea curriculumului sunt disponibile pe site-ul OCDE: https://www.oecd.org/education/2030-project/curriculum-analysis/
Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar
Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar București 2018
Raport de activitate UCE – 2020
Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație UNITATEA DE CERCETARE ÎN EDUCAȚIE RAPORT DE ACTIVITATE 2020
Ghid practic de resurse educaționale și digitale pentru instruire online
Lucrarea prezintă aspecte de actualitate proiectarea și realizarea resurselor pentru instruirea online, problematica drepturilor de autor, aplicarea tehnologiilor digitale la un curs de limbă engleză, 40 idei creative pentru predare.
Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale
Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale – Raport de proiect București, 2019
Resurse consiliere și dezvoltare personală
Cele șase resurse au fost create pentru a veni în sprijinul elevilor, având două obiective: recapitularea unor noțiuni ce au fost abordate în anul școlar 2019-2020 și completarea unor competențe care nu au fost dezvoltate sau incomplet dezvoltate în anul … Continuă să citești
CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE – 18.11.2020
ANUNȚ DE SELECȚIE (18.11.2020) Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei CNPEE de implementare a proiectului CRED, a unor posturi de experți în afara organigramei existente. Anexa-1 Cerere inscriere la concurs CNPEE Anexa-2-Declaratie disponibilitate CNPEE Experti … Continuă să citești