Proiectul SEEVAL – Educația pentru domeniul socio-afectiv – Construirea de școli incluzive și Internalizarea de valori
Proiectul SEEVAL urmărește să pregătească un curs de formare pentru profesori și protocoale de acțiune pentru o abordare holistică la nivelul școlii în implementarea Educației socio-afective (ESE). Se vor colecta practici de învățare socio-afectivă care vor fi distribuite pentru utilizare … Continuă să citești
Eurostudent
Despre EUROSTUDENT Studiul european EUROSTUDENT, aflat în prezent în cea de-a opta etapă de implementare (în pregătire) , își propune să contribuie la stabilirea de structuri naționale de monitorizare a dimensiunii sociale a învățământului superior, care să permită colectarea unor … Continuă să citești
Proiectul STRENGTh
STRENGTh – Competențe socio-emoționale ale practicienilor din domeniul consilierii și orientării carierei (2019-1-RO01-KA202-063198, 2019-2021) are ca scop sprijinirea practicienilor din domeniul consilierii și orientării carierei să dobândească abilități transversale socio-emoționale care să contribuie atât la creșterea eficienței serviciilor oferite.https://projectstrength.net/ Principalul … Continuă să citești
Proiectul PULCHRA
Comunicat lansare proiect PULCHRA în România Elevii școlilor europene lucrează cu experți pentru a aduce știința în orașele lor În noul an școlar, elevii școlilor din Europa au început un nou proiect captivant, în cadrul căruia vor lucra alături de experți, … Continuă să citești
Global Local – promovarea mobilității în rândul tinerilor dezavantajați
Proiect Erasmus+ 2019-1-UK01-KA201-061960 Dezvoltările tehnologice recente și creșterea competiției globale au generat o presiune enormă pe industria tradițională și pe piața europeană a muncii din ultimii 40 de ani. Astfel, multe domenii au cunoscut un declin major al activității industriale, … Continuă să citești
Continuing Professional Development for ICT in Education and Training
TACCLE4 CDP – este un proiect finanțat prin programul Erasmus+ (Project 2017-1-UK01-KA201-036754/ ‘Strategies, Models and Tools for Continuing Professional Development for Teachers in e-Learning’). DURATA PROIECTULUI: 2017-2020 Proiectele Taccle au creat resurse pentru profesori și formatori de mai bine de … Continuă să citești
JOBLAND. Abilități de predare și resurse pentru îmbunătățirea învățării în carieră în școli
JOBLAND este un proiect finanțat prin programul Erasmus+ (KA2 – cod de proiect: 2018-1-RO01-KA201-049235) care lucrează pentru îmbunătățirea procesului de învățare a carierei în școlile primare. Cu noi modele și resurse inovatoare, își propune să ajute copiii să exploreze lumea … Continuă să citești
CRED – CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți
Anunt selectie experti educatie outdoor (nr. 1346/CRED/29.12.2021) Anunt pentru selectie experti discipline – realizare ghiduri, 21 septembrie 2021 (nr. 913/CRED/21.09.2021) Anunt de selectie experti discipline – realizare ghiduri (nr. 550/CRED/07.06.2021) Anunt de selectie experti CRED (nr.551 /CRED /07.06.2021) ANUNT DE … Continuă să citești
DECODE
DESPRE PROIECT DECODE (Develop COmpetences in Digital Era) este un proiect finanţat prin intermediul Programului Erasmus+ care explorează dezvoltarea abilităților necesare profesioniştilor din domeniul educaţiei în contextul în care tehnologia devine tot mai prezentă în clasă. Scopul principal al proiectului … Continuă să citești
Proiectul Demal
DEMAL este un proiect Erasmus+ care se desfăşoară pe o perioadă de doi ani (octombrie 2016 – septembrie 2018) şi are un buget total de €234,895. Instituţiile partere în acest proiect sunt: DIE – Institutul German pentru Educația Adulților (Germania, în calitate de coordonator … Continuă să citești