Raport privind starea sistemului de învățământ din România
Raportul privind starea sistemului de învățământ din România este realizat anual și este prezentat de către Ministerul Educației, în Parlamentul României. Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – Unitate de Cercetare în Educație realizează anual secțiunea de analiză … Continuă să citești
Repere metodologice pentru consolidarea achizițiilor anului școlar 2019-2020
COMPETENȚELE SOCIALE ȘI EMOȚIONALE. Colecție de bune practici pentru consilieri și profesori
Andrei, Angela (coordonator) (2021).“Competențele sociale și emoționale. Colecție de bune practici pentru consilieri școlari și profesori”, București: Editura Universitară, ISBN: 978-606-28-1248-5 Lucrarea conține aspecte teoretice și 38 de exemple de bună practică, prezentate sub forma a 26 jurnale de reflecție, 6 … Continuă să citești
Anunt de selectie experti discipline – realizare ghiduri (nr. 550/CRED/07.06.2021)
Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 103 experți disciplină – realizare ghiduri în afara organigramei instituției. Anunt selectie_experti discipline- … Continuă să citești
Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact
Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact Euroguidance Romania 1999-2021: Activities, Results, Impact (EN version)
Raport privind implementarea Acțiunii eTwinning în România
perioada 2012 – 2021
Coordonator: Mirela Alexandru Echipa eTwinning: Mirela Alexandru, Alexandra Aramă, Oana Gheorghe, Simona Velea Cercetători asociați: Luminița Catană, Laura Elena Căpiță, Angelica Mihăilescu, Adela Mihaela Țăranu eTwinning este comunitatea internațională a școlilor, o acțiune colaborativă pentru mediul preuniversitar lansată în … Continuă să citești
perioada 2012 – 2021
Raport de activitate UCE – 2021
Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație UNITATEA DE CERCETARE ÎN EDUCAȚIE RAPORT DE ACTIVITATE – 2021
Anunt selectie experti educatie outdoor, (Nr. 1346/CRED/29.12.2021)
Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 10 experți disciplină – realizare ghiduri Educație Outdoor în afara organigramei instituției. Anunt … Continuă să citești
#CedefopPhotoAward 2021
Pentru al șaselea an, CEDEFOP lansează cu sprijinul Comisiei Europene concursul #CedefopPhotoAward. Echipe formate din până la 4 membri din Uniunea Europeană, Norvegia și Islanda sunt invitați să împărtășească experiențele de învățare legate de învățământul profesional și tehnic în două arii … Continuă să citești
Anunt de selectie experti CRED (Nr.551 /CRED /07.06.2021)
Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți în afara organigramei instituției. Conform prevederilor HG.nr.325/14 mai 2018 … Continuă să citești
Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală
Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală
Raportul național Eurostudent VII – 2018-2021
Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație, prin Unitatea de Cercetare în Educație (CNPEE – UCE) și Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI), au plăcerea să anunțe finalizarea Raportului național EUROSTUDENT VII 2018-2021- … Continuă să citești
Prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație – comunicat de presă
În data de 10 martie a.c., a avut loc prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație, înființată la propunerea Consiliului științific al Unității de Cercetare în Educație, din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație. Această întâlnire … Continuă să citești
Programe și activități de consiliere pentru dezvoltarea competențelor socio-emoționale ale elevilor. Ghid pentru profesorii consilieri școlari
Programe și activități de consiliere pentru dezvoltarea competențelor socio-emoționale ale elevilor. Ghid pentru profesorii consilieri școlari, Volumul I: Învățământ primar, București: Editura Didactică și Pedagogică, ISBN: 978-606-31-13-19-2 Programe și activități de consiliere pentru dezvoltarea competențelor socio-emoționale ale elevilor. Ghid pentru … Continuă să citești
Anunt pentru selectie experti discipline – realizare ghiduri, 21 septembrie (nr. 913/CRED/21.09.2021)
Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 84 posturi experți disciplină – realizare ghiduri în afara organigramei instituției. Anunt – … Continuă să citești
ANUNT DE SELECTIE (nr. 476/CRED/26.05.2021)
Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți realizare resurse educaționale deschise în afara organigramei instituției. Conform … Continuă să citești