Comunicat de presă – PISA 2025 – Pretestare
În perioada 13 mai – 7 iunie 2024, Unitatea de Cercetare în Educație din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație, în calitate de Centru Național PISA, derulează etapa de pretestare a studiului PISA 2025 – Programme for … Continuă să citești
Lectura – o perspectivă transversală
Unitatea de Cercetare în Educație valorifică rezultatele unui proiect vizând lectura ca o competență transversală, prin intermediul unor prezentări audio: – O introducere cuprinzând opțiunile de bază ale proiectului – Exemple de sarcini de lectură selectate dintre itemii publici PISA … Continuă să citești
Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023
Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023 – RAPORT DE CERCETARE Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023 – SINTEZĂ
Raport de activitate – UCE 2022
Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație UNITATEA DE CERCETARE ÎN EDUCAȚIE RAPORT DE ACTIVITATE – 2022
Raport privind starea sistemului de învățământ din România
Raportul privind starea sistemului de învățământ din România este realizat anual și este prezentat de către Ministerul Educației, în Parlamentul României. Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – Unitate de Cercetare în Educație realizează anual secțiunea de analiză … Continuă să citești
Repere metodologice pentru consolidarea achizițiilor anului școlar 2019-2020
Planul anual de cercetare 2022
Raport de activitate – UCE 2023
Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație UNITATEA DE CERCETARE ÎN EDUCAȚIE RAPORT DE ACTIVITATE – 2023
Plan de acțiune pentru promovarea egalității de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi (2024-2027)
Plan de acțiune pentru promovarea egalității de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi (2024-2027) Cadrul legal Legea 202/2002, republicată, privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi H.G. Nr. 262/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice … Continuă să citești
Studiu: Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module). Raport preliminar
Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module)Raport preliminar – noiembrie 2023
Planul anual de cercetare 2023
Plan de cercetare_UCE_2023
Raport privind implementarea Acțiunii eTwinning în România
perioada 2012 – 2021
Coordonator: Mirela Alexandru Echipa eTwinning: Mirela Alexandru, Alexandra Aramă, Oana Gheorghe, Simona Velea Cercetători asociați: Luminița Catană, Laura Elena Căpiță, Angelica Mihăilescu, Adela Mihaela Țăranu eTwinning este comunitatea internațională a școlilor, o acțiune colaborativă pentru mediul preuniversitar lansată în … Continuă să citești
perioada 2012 – 2021
Raport de activitate UCE – 2021
Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație UNITATEA DE CERCETARE ÎN EDUCAȚIE RAPORT DE ACTIVITATE – 2021
Anunt selectie experti educatie outdoor, (Nr. 1346/CRED/29.12.2021)
Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 10 experți disciplină – realizare ghiduri Educație Outdoor în afara organigramei instituției. Anunt … Continuă să citești
Planul anual de cercetare 2024
Planul anual de cercetare 2024
Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023
Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023 – RAPORT DE CERCETARE Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023 – SINTEZĂ
Rezultatele studiului PISA 2022, România
Country Note România – gândire creativă Gândire creativă – itemi publici RAPORT NAȚIONAL – PISA 2022 Eveniment de lansare a rezultatelor studiului PISA 2022 București, 5 decembrie 2023 Agenda Country Note Romania 24.11.2023 Country Note Romania 01.12.2023 Ministerul … Continuă să citești
ANALIZA REZULTATELOR LA EVALUAREA NAȚIONALĂ PENTRU ABSOLVENȚII CLASEI a VIII-a (EN VIII 2021) – raport de cercetare
Partea I – Evaluarea națională EN VIII 2021: participare, rezultate și factori de influență Sinteze din raportul de cercetare: Analysis of the 2021 National Assessment Results of the Grade 8 Students. Abstract Partea I. Participare și rezultate globale Partea a … Continuă să citești
Raportul național Eurostudent VII – 2018-2021
Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație, prin Unitatea de Cercetare în Educație (CNPEE – UCE) și Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI), au plăcerea să anunțe finalizarea Raportului național EUROSTUDENT VII 2018-2021- … Continuă să citești
Prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație – comunicat de presă
În data de 10 martie a.c., a avut loc prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație, înființată la propunerea Consiliului științific al Unității de Cercetare în Educație, din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație. Această întâlnire … Continuă să citești