RO EN FR

#CedefopPhotoAward 2021

Pentru al șaselea an, CEDEFOP lansează cu sprijinul Comisiei Europene concursul #CedefopPhotoAward. Echipe formate din până la 4 membri din Uniunea Europeană, Norvegia și Islanda sunt invitați să împărtășească experiențele de învățare legate de învățământul profesional și tehnic în două arii … Continuă să citești

Posted in Evenimente și informații | Lasă un comentariu

Planul anual de cercetare 2021

 

Posted in Plan multianual de cercetare | Lasă un comentariu

Anunt de selectie experti CRED (Nr.551 /CRED /07.06.2021)

Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului  – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți în afara organigramei instituției. Conform prevederilor HG.nr.325/14 mai 2018 … Continuă să citești

Posted in Uncategorized | Lasă un comentariu

Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală

Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală

Posted in Resurse, Uncategorized | Lasă un comentariu

Competențele sociale și emoționale. Colecție de bune practici pentru consilieri școlari și profesori

Autori Capitolul 1 Dr. Angela Andrei, CS II, CNPEE-UCE Capitolul 2 Dr. Angela Andrei, CS II, CNPEE-UCE Capitolul 3 Dr. Speranța Țibu, CS II, CNPEE-UCE Dr. Andreea Scoda, CS III, CNPEE-UCE Dr. Petre Botnariuc, CS I, CNPEE-UCE CJRAE Argeș: Rodica … Continuă să citești

Posted in Publicații realizate cu sprijinul Euroguidance | Lasă un comentariu

Toolkit for Inclusive Early Childhood Education and Care

Educația și îngrijirea timpurie este o primă dimensiune a învățării pe tot parcursul vieții. Toolkit-ul include un set de soluții practice și măsuri menite să inspire factorii de decizie la nivel național, regional sau local, precum și practicienii în domeniu.

Posted in Resurse in limba engleză | Lasă un comentariu

Digital Education Action Plan 2021-2027

Digitalizarea rapidă din ultimul deceniu a transformat multe aspecte ale muncii și ale vieții de zi cu zi, remodelând societatea, piața muncii și viitorul muncii. Sistemul de educație și formare face din ce în ce mai mult parte din transformarea … Continuă să citești

Posted in Resurse in limba engleză | Lasă un comentariu

Anunt pentru selectie experti discipline – realizare ghiduri, 21 septembrie (nr. 913/CRED/21.09.2021)

Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 84 posturi  experți disciplină – realizare ghiduri în afara organigramei instituției. Anunt – … Continuă să citești

Posted in Uncategorized | Lasă un comentariu

Plan anual de cercetare-dezvoltare 2020

 

Posted in Plan multianual de cercetare | Lasă un comentariu

ANUNT DE SELECTIE (nr. 476/CRED/26.05.2021)

Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului  – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți realizare resurse educaționale deschise în afara organigramei instituției. Conform … Continuă să citești

Posted in Uncategorized | Lasă un comentariu

Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar

Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar București 2018

Posted in Resurse, Uncategorized | Lasă un comentariu

Raport de activitate UCE – 2020

Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație UNITATEA DE CERCETARE ÎN EDUCAȚIE RAPORT DE ACTIVITATE 2020  

Posted in Rapoarte de activitate | Lasă un comentariu

Ghid practic de resurse educaționale și digitale pentru instruire online

Lucrarea prezintă aspecte de actualitate proiectarea și realizarea resurselor pentru instruirea online, problematica drepturilor de autor, aplicarea tehnologiilor digitale la un curs de limbă engleză, 40 idei creative pentru predare.

Posted in Resurse pentru elevi si profesori | Lasă un comentariu

Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale

Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale – Raport de proiect  București, 2019

Posted in Cercetari 2019-2020 | Lasă un comentariu

Obiective strategice multianuale de cercetare (2021-2025)

 

Posted in Plan multianual de cercetare | Lasă un comentariu

Anunt de selectie experti discipline – realizare ghiduri (nr. 550/CRED/07.06.2021)

Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 103 experți disciplină – realizare ghiduri în afara organigramei instituției. Anunt selectie_experti discipline- … Continuă să citești

Posted in Uncategorized | Lasă un comentariu

Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact

  Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact Euroguidance Romania 1999-2021: Activities, Results, Impact (EN version)  

Posted in Publicații, Publicații realizate cu sprijinul Euroguidance | Lasă un comentariu

Invatarea la distanta. Ancheta cu privire la activitatile educationale in Romania in perioada suspendarii cursurilor fata in fata

Distanace learning (Summary) L’enseignement à distance (Synthèse)

Posted in Publicații, Publicații realizate cu sprijinul Euroguidance | Lasă un comentariu

Învățarea la distanță. Studiu cu privire la activitățile educaționale desfășurate în România, în perioada suspendării cursurilor școlare față-în-față

Coordonator: Ana-Maria Dalu Autori: Rezumat: Ana-Maria Dalu, Ciprian Fartușnic, Oana Iftode, Marius Lazăr, Miruna Miulescu, Ancuța Plăeșu, Adela Mihaela Țăranu Introducere: Ana-Maria Dalu, Marius Lazăr Capitol 1: Oana Iftode, Marius Lazăr, Ancuța Plăeșu Capitol 2: Irina Horga, Miruna Miulescu, Andreea … Continuă să citești

Posted in Publicații realizate cu sprijinul Euroguidance | Lasă un comentariu

Proiectul SEEVAL – Educația pentru domeniul socio-afectiv – Construirea de școli incluzive și Internalizarea de valori

Proiectul SEEVAL urmărește să pregătească un curs de formare pentru profesori și protocoale de acțiune pentru o abordare holistică la nivelul școlii în implementarea Educației socio-afective (ESE). Se vor colecta practici de învățare socio-afectivă care vor fi distribuite pentru utilizare … Continuă să citești

Posted in Proiecte in parteneriat | Lasă un comentariu