RO EN FR

Ziua Națională a Lecturii – 15 februarie

Unitatea de Cercetare în Educație valorifică rezultatele unui proiect vizând lectura ca o competență transversală, prin intermediul unor prezentări audio: – O introducere cuprinzând opțiunile de bază ale proiectului – Exemple de sarcini de lectură selectate dintre itemii publici PISA … Continuă să citești

Posted in Resurse pentru elevi si profesori | Comentariile sunt închise pentru Ziua Națională a Lecturii – 15 februarie

Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023

Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023 – RAPORT DE CERCETARE   Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023 – SINTEZĂ

Posted in Evenimente și informații, Teme de cercetare | Comentariile sunt închise pentru Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023

Raport de activitate – UCE 2022

Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație UNITATEA DE CERCETARE ÎN EDUCAȚIE RAPORT DE ACTIVITATE – 2022

Posted in Rapoarte de activitate | Comentariile sunt închise pentru Raport de activitate – UCE 2022

Raport privind starea sistemului de învățământ din România

Raportul privind starea sistemului de învățământ din România este realizat anual și este prezentat de către Ministerul Educației, în Parlamentul României. Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – Unitate de Cercetare în Educație realizează anual secțiunea de analiză … Continuă să citești

Posted in Cercetari 2021-2022, Teme de cercetare | Comentariile sunt închise pentru Raport privind starea sistemului de învățământ din România

Repere metodologice pentru consolidarea achizițiilor anului școlar 2019-2020

   

Posted in Resurse | Lasă un comentariu

Planul anual de cercetare 2022

Posted in Plan multianual de cercetare, Uncategorized | Comentariile sunt închise pentru Planul anual de cercetare 2022

COMPETENȚELE SOCIALE ȘI EMOȚIONALE. Colecție de bune practici pentru consilieri și profesori

Andrei, Angela (coordonator) (2021).“Competențele sociale și emoționale. Colecție de bune practici pentru consilieri școlari și profesori”, București: Editura Universitară, ISBN: 978-606-28-1248-5 Lucrarea conține aspecte teoretice și 38 de exemple de bună practică, prezentate sub forma a 26 jurnale de reflecție, 6 … Continuă să citești

Posted in Resurse pentru elevi si profesori | Comentariile sunt închise pentru COMPETENȚELE SOCIALE ȘI EMOȚIONALE. Colecție de bune practici pentru consilieri și profesori

Plan de acțiune pentru promovarea egalității de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi (2024-2027)

Plan de acțiune pentru promovarea egalității de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi (2024-2027)   Cadrul legal Legea 202/2002, republicată, privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi H.G. Nr. 262/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice … Continuă să citești

Posted in Fără categorie | Comentariile sunt închise pentru Plan de acțiune pentru promovarea egalității de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi (2024-2027)

Studiu: Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module). Raport preliminar

Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module)Raport preliminar – noiembrie 2023

Posted in Evenimente și informații, Teme de cercetare | Comentariile sunt închise pentru Studiu: Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module). Raport preliminar

Planul anual de cercetare 2023

Plan de cercetare_UCE_2023

Posted in Plan multianual de cercetare | Comentariile sunt închise pentru Planul anual de cercetare 2023

Raport privind implementarea Acțiunii eTwinning în România
perioada 2012 – 2021

Coordonator: Mirela Alexandru  Echipa eTwinning: Mirela Alexandru, Alexandra Aramă, Oana Gheorghe, Simona Velea  Cercetători asociați: Luminița Catană, Laura Elena Căpiță, Angelica Mihăilescu, Adela Mihaela Țăranu   eTwinning este comunitatea internațională a școlilor, o  acțiune colaborativă pentru mediul preuniversitar lansată în … Continuă să citești

Posted in Cercetari 2021-2022, Teme de cercetare | Comentariile sunt închise pentru Raport privind implementarea Acțiunii eTwinning în România
perioada 2012 – 2021

Raport de activitate UCE – 2021

Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație UNITATEA DE CERCETARE ÎN EDUCAȚIE RAPORT DE ACTIVITATE – 2021 

Posted in Rapoarte de activitate | Comentariile sunt închise pentru Raport de activitate UCE – 2021

Anunt selectie experti educatie outdoor, (Nr. 1346/CRED/29.12.2021)

Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 10 experți disciplină – realizare ghiduri Educație Outdoor în afara organigramei instituției. Anunt … Continuă să citești

Posted in Evenimente și informații, Uncategorized | Comentariile sunt închise pentru Anunt selectie experti educatie outdoor, (Nr. 1346/CRED/29.12.2021)

#CedefopPhotoAward 2021

Pentru al șaselea an, CEDEFOP lansează cu sprijinul Comisiei Europene concursul #CedefopPhotoAward. Echipe formate din până la 4 membri din Uniunea Europeană, Norvegia și Islanda sunt invitați să împărtășească experiențele de învățare legate de învățământul profesional și tehnic în două arii … Continuă să citești

Posted in Evenimente și informații | Comentariile sunt închise pentru #CedefopPhotoAward 2021

Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023

Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023 – RAPORT DE CERCETARE   Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023 – SINTEZĂ  

Posted in Evenimente și informații, Teme de cercetare | Comentariile sunt închise pentru Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023

Rezultatele studiului PISA 2022, România

RAPORT NAȚIONAL – PISA 2022   Eveniment de lansare a rezultatelor studiului PISA 2022 București, 5 decembrie 2023 Agenda  Country Note Romania 24.11.2023 Country Note Romania 01.12.2023 Ministerul Educației împreună cu Unitatea de Cercetare în Educație în calitate de Centru … Continuă să citești

Posted in Evenimente și informații | Comentariile sunt închise pentru Rezultatele studiului PISA 2022, România

ANALIZA REZULTATELOR LA EVALUAREA NAȚIONALĂ PENTRU ABSOLVENȚII CLASEI a VIII-a (EN VIII 2021) – raport de cercetare

Partea I – Evaluarea națională EN VIII 2021: participare, rezultate și factori de influență Sinteze din raportul de cercetare: Analysis of the 2021 National Assessment Results of the Grade 8 Students. Abstract Partea I. Participare și rezultate globale Partea a … Continuă să citești

Posted in Cercetari 2021-2022, Teme de cercetare, Uncategorized | Comentariile sunt închise pentru ANALIZA REZULTATELOR LA EVALUAREA NAȚIONALĂ PENTRU ABSOLVENȚII CLASEI a VIII-a (EN VIII 2021) – raport de cercetare

Raportul național Eurostudent VII – 2018-2021

Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație, prin Unitatea de Cercetare în Educație (CNPEE – UCE) și Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI), au plăcerea să anunțe finalizarea Raportului național EUROSTUDENT VII 2018-2021- … Continuă să citești

Posted in Evenimente și informații, ISE in actualitate | Lasă un comentariu

Prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație – comunicat de presă

În data de 10 martie a.c., a avut loc prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație, înființată la propunerea Consiliului științific al Unității de Cercetare în Educație, din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație. Această întâlnire … Continuă să citești

Posted in Evenimente și informații, ISE in actualitate | Comentariile sunt închise pentru Prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație – comunicat de presă

Programe și activități de consiliere pentru dezvoltarea competențelor socio-emoționale ale elevilor. Ghid pentru profesorii consilieri școlari

Programe și activități de consiliere pentru dezvoltarea competențelor socio-emoționale ale elevilor. Ghid pentru profesorii consilieri școlari, Volumul I: Învățământ primar, București: Editura Didactică și Pedagogică, ISBN: 978-606-31-13-19-2 Programe și activități de consiliere pentru dezvoltarea competențelor socio-emoționale ale elevilor. Ghid pentru … Continuă să citești

Posted in Resurse pentru elevi si profesori | Lasă un comentariu