Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale
Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale – Raport de proiect București, 2019
Studiu: Back to school Post-COVID
Raport Back to School 2020-2021 Tema începerii noului an școlar se află pe agenda publică din România, suscitând îngrijorări și controverse. Contextul aparte cu care se confruntă fiecare stat, generat de pandemia COVID-19, impune luarea unor măsuri speciale de politici, … Continuă să citești
Școala la distanță în perioada pandemiei Covid-19
Invatarea la distanta. Raport de cercetare_august 2020 Rezumat: ancheta Scoala la distanta În perioada 27 mai – 12 iunie 2020 Unitatea de cercetare în educație a realizat studiul ”Învățarea la distanță. Anchetă cu privire la activitățile educaționale desfășurate în … Continuă să citești
Școala de acasă – o provocare nouă pentru elevi și o oportunitate pentru profesorii noștri
Rezultate preliminare de cercetare Peste 6.000 de cadre didactice au participat la cercetarea evaluativă privind practicile didactice și dificultățile în desfășurarea activităților cu elevii în această perioadă. Cu un eșantion reprezentativ, investigația relevă măsurile de sprijin necesare și pot constitui … Continuă să citești
PISA 2018-2022
PISA (Programme for International Student Assessment) este un studiu comparativ internațional inițiat de către Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) cu scopul de a măsura dezvoltarea achizițiilor învățării elevilor de 15 ani, în trei domenii principale: lectură, matematică și … Continuă să citești