Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale

Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale

Publicat pe 1 februarie 2021

Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale – Raport de proiect  București, 2019

Studiu: Back to school Post-COVID

Studiu: Back to school Post-COVID

Publicat pe 31 august 2020

Raport Back to School 2020-2021 Tema începerii noului an școlar se află pe agenda publică din România, suscitând îngrijorări și controverse. Contextul aparte cu care se confruntă fiecare stat, generat de pandemia COVID-19, impune luarea unor măsuri speciale de politici, … Continuă să citești

Școala la distanță în perioada pandemiei Covid-19

Școala la distanță în perioada pandemiei Covid-19

Publicat pe 30 august 2020

Invatarea la distanta. Raport de cercetare_august 2020   Rezumat: ancheta Scoala la distanta În perioada 27 mai – 12 iunie 2020 Unitatea de cercetare în educație a realizat studiul ”Învățarea la distanță. Anchetă cu privire la activitățile educaționale desfășurate în … Continuă să citești

Școala de acasă – o provocare nouă pentru elevi și o oportunitate pentru profesorii noștri

Școala de acasă – o provocare nouă pentru elevi și o oportunitate pentru profesorii noștri

Publicat pe 15 aprilie 2020

Rezultate preliminare de cercetare Peste 6.000 de cadre didactice au participat la cercetarea evaluativă privind practicile didactice și dificultățile în desfășurarea activităților cu elevii în această perioadă. Cu un eșantion reprezentativ, investigația relevă măsurile de sprijin necesare și pot constitui … Continuă să citești

PISA 2018-2022

PISA 2018-2022

Publicat pe 23 martie 2020

PISA (Programme for International Student Assessment) este un studiu comparativ internațional inițiat de către Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) cu scopul de a măsura dezvoltarea achizițiilor învățării elevilor de 15 ani, în trei domenii principale: lectură, matematică și … Continuă să citești