Cercetări – 2012

TIMSS si PIRLS – resurse pentru profesori

Această galerie conține 11 poze.

Instrumente de test, itemi si ghiduri realizate in urma evaluarilor TIMSS si PIRLS! Greșeli tipice in invățarea matematicii Greșeli tipice in invățarea stiintelor Provocarea lecturii – Ghid metodologic pentru dezvoltarea competentei de receptare a mesajului Invățarea matematicii – Ghid metodologic … Continuă să citești

Mai multe galerii | Comentariile sunt închise pentru TIMSS si PIRLS – resurse pentru profesori
Dezvoltarea profesională a personalului de conducere al unităţilor şcolare de nivel preuniversitar printr-un program complex de consiliere şi asistenţă în mediul on-line.

Dezvoltarea profesională a personalului de conducere al unităţilor şcolare de nivel preuniversitar printr-un program complex de consiliere şi asistenţă în mediul on-line.

Publicat pe 9 august 2012

Anul: 2012 Echipa de cercetare: Măntăluţă O. (coord), Blendea P., Mihail T. M., Iacob M., Fartuşnic, C. Prezentare:  Lucrarea ofera un set complex de materiale-resursă pentru personalul cu funcţii manageriale (nivel preuniversitar); lucrarea poate fi utila la realizarea unor activităţi … Continuă să citești

Mecanisme şi practici de aplicare şi de dezvoltare a curriculum-ului la nivel de şcoală şi de clasă

Mecanisme şi practici de aplicare şi de dezvoltare a curriculum-ului la nivel de şcoală şi de clasă

Publicat pe 6 august 2012

Anul: 2012 Laborator Curriculum Echipa de cercetare: Nicoleta Bercu (coord.), Carmen Gabriela Bostan, Luminiţa Catană, Laura-Elena Căpiţă, Matei Cerkez, Octavian Mândruţ, Angelica Mihăilescu, Dan Ion Nasta, Angela Teşileanu. Prezentare: Utilizând chestionare pentru cadre didactice şi elevi, interviuri în profunzime cu … Continuă să citești

Barometrul de opinie publică - Tineret 2012

Barometrul de opinie publică – Tineret 2012

Publicat pe 5 august 2012

Anul: 2012. Coordonatori: Ancuţa Plăeşu, Ana Maria Dalu, Octav Marcovici. Echipa de cercetare: Corina Neacşu Dalu, Manuela Manu, Sorin Mitulescu,Ioana Ştefănescu, Oana Iftode. Descriere: Barometrul de opinie publică – Tineret 2012 este o cercetare de tip diagnoză, având ca obiectiv … Continuă să citești

Pregătire pentru participare şi comportament participativ în mediul şcolar

Pregătire pentru participare şi comportament participativ în mediul şcolar

Publicat pe 5 august 2012

Anul: 2012. Coordonator: Sorin Mitulescu. Echipa de cercetare: Ancuţa Plăeşu, Ana Maria Dalu, Octav Marcovici, Corina Neacşu Dalu, Manuela Manu, Ioana Ştefănescu, Oana Iftode. Descriere: Studiul a urmarit evaluarea comportamentelor participative în rândul elevilor din învăţământul pre-universitar ca premisă a … Continuă să citești

Acomodarea copilului cu trecerile de nivel din învățământul obligatoriu

Acomodarea copilului cu trecerile de nivel din învățământul obligatoriu

Publicat pe 4 august 2012

Anul: 2012 Coordonatori: Speranța Farca, Simona Velea Autori: Gabi Alecu, Dan Badea, Monica Cuciureanu,  Oana Gheorghe, Adrian Mircea Descriere: Pregătirea copilului pentru o bună acomodare cu schimbările presupuse de trecerea la un nou ciclu școlar. Identificarea dificultăților și propunerea unor … Continuă să citești

Managementul performării procalitative a competenţialităţii personalului de conducere şcolară

Managementul performării procalitative a competenţialităţii personalului de conducere şcolară

Publicat pe 3 august 2012

Anul: 2012 Autor: Tiberiu Marcian Mihail Descriere: Lucrarea pledează – inclusiv pe baza unei investigaţii-sondaj de teren –  pentru diferenţierea între competenţele adulţilor (ocupaţi în educaţie) şi ale tinerilor (elevilor) şi pentru literarea competenţială a personalului de conducere, în vederea … Continuă să citești

Implementarea portofoliului educaţional – context, roluri,  instrumente

Implementarea portofoliului educaţional – context, roluri, instrumente

Publicat pe 3 august 2012

Anul: 2012. Echipa de cercetare: Țibu S. (coord.), Botnariuc P., Gavriliță A., Icob M., Tasica L. Descriere: Proiectul de cercetare urmărește să analizeze contextul implementării portofoliului educațional în condițiile prevederilor noii Legi a educației naționale și să dezvolte un set … Continuă să citești