RO EN FR
Sari la conținut
  • Prima pagina
    • Informații publice
    • Transparență instituțională
  • Despre UCE
    • Istoric
    • Echipa UCE
    • Cercetatori asociati
    • Plan multianual de cercetare
    • Rapoarte de activitate
    • Alumni
  • Cercetare
    • Cercetari 2023-2024
    • Cercetari 2021-2022
    • Cercetari 2019-2020
    • Cercetări 2016-2018
    • Cercetari 2015
    • Cercetari 2014
    • Cercetari 2013
    • Cercetări 2012
    • Cercetări 2009-2011
    • Cercetari arhiva 2000 – 2008
    • Consultari publice
  • Parteneriate
    • Parteneriate institutionale
    • Proiecte in parteneriat
    • Parteneriate Arhiva
  • Formare
    • Programe încheiate
    • Centrul de învățare online
  • UCE in actualitate
    • Evenimente și informații
    • Articole online
    • Agenda manageriala
  • Resurse
    • Resurse pentru elevi si profesori
    • Resurse in limba engleză
    • Resurse utile pentru parinti si profesori
  • Contact

Informații publice

Anunț concurs: posturi de experți în cadrul proiectului „Reglementări noi pentru un curriculum relevant și educație deschisă – RECRED” (Nr.7 /RECRED/CNPEE-UCE/21.10.2024)

  • Anexa 1 anunt selectie – cererea de inscriere
  • Anexa 2 anunt selectie – declarație de disponibilitate
  • Anexa 3 anunt selectie – declarație date personale

 Rezultatul probei de verificare a eligibilității administrative

Rezultatul probei de evaluare a dosarelor de concurs

Planificare interviuri posturi expert competente cheie – noiembrie 2024

Rezultate evaluare interviu

Rezultate finale ale procesului de recrutare și selecție a experților

 

 

Evenimente și informații

  • Administrarea în România a studiului PISA 2025 – Faza principală
  • Siguranța în școală
  • Comunicat de presă – PISA 2025 – Pretestare

Conectați-vă

Studii și cercetări recente

  • Liceeni din România. Implicarea și autonomia liceenilor
  • Liceenii din România. Analiza serviciilor de consiliere la liceu. Provocări și direcții de îmbunătățire
  • Liceenii din România. Acces și participare

Facebook | Contactează-ne
© 2025, Unitatea de Cercetare în Educație. Toate drepturile rezervate.