Proiectul SEEVAL - Educația pentru domeniul socio-afectiv – Construirea de școli incluzive și Internalizarea de valori

Proiectul SEEVAL – Educația pentru domeniul socio-afectiv – Construirea de școli incluzive și Internalizarea de valori

Publicat pe 24 februarie 2021

Proiectul SEEVAL urmărește să pregătească un curs de formare pentru profesori și protocoale de acțiune pentru o abordare holistică la nivelul școlii în implementarea Educației socio-afective (ESE). Se vor colecta practici de învățare socio-afectivă care vor fi distribuite pentru utilizare … Continuă să citești

Eurostudent

Eurostudent

Publicat pe 9 noiembrie 2020

Studiul european EUROSTUDENT, aflat în prezent în cea de-a șaptea etapă de implementare, își propune să contribuie la stabilirea de structuri naționale de monitorizare a dimensiunii sociale a învățământului superior, în 28 de state din Europa. De-a lungul etapelor anterioare … Continuă să citești

Proiectul STRENGTh

Proiectul STRENGTh

Publicat pe 27 octombrie 2020

STRENGTh – Competențe socio-emoționale ale practicienilor din domeniul consilierii și orientării carierei (2019-1-RO01-KA202-063198, 2019-2021) are ca scop sprijinirea practicienilor din domeniul consilierii și orientării carierei să dobândească abilități transversale socio-emoționale care să contribuie atât la creșterea eficienței serviciilor oferite. Principalul … Continuă să citești

Proiectul PULCHRA

Proiectul PULCHRA

Publicat pe 22 octombrie 2020

Comunicat lansare proiect PULCHRA în România Elevii școlilor europene lucrează cu experți pentru a aduce știința în orașele lor În noul an școlar, elevii școlilor din Europa au început un nou proiect captivant, în cadrul căruia vor lucra alături de experți, … Continuă să citești

Global Local – promovarea mobilității în rândul tinerilor dezavantajați

Global Local – promovarea mobilității în rândul tinerilor dezavantajați

Publicat pe 30 iulie 2020

Proiect Erasmus+ 2019-1-UK01-KA201-061960 Dezvoltările tehnologice recente și creșterea competiției globale au generat o presiune enormă pe industria tradițională și pe piața europeană a muncii din ultimii 40 de ani. Astfel, multe domenii au cunoscut un declin major al activității industriale, … Continuă să citești

Continuing Professional Development for ICT in Education and Training

Continuing Professional Development for ICT in Education and Training

Publicat pe 14 februarie 2020

TACCLE4 CDP – este un proiect finanțat prin programul Erasmus+ (Project 2017-1-UK01-KA201-036754/ ‘Strategies, Models and Tools for Continuing Professional Development for Teachers in e-Learning’).   DURATA PROIECTULUI: 2017-2020 Proiectele Taccle au creat resurse pentru profesori și formatori de mai bine de … Continuă să citești

Euroguidance România

Euroguidance România

Publicat pe 8 martie 2019

Anul înființării și continuitatea activităților:1999-prezentOrganizația gazdă: Institutul de Științe ale Educației Finanțare: Comisia Europeană, prin programul Erasmus+ Pagina web: www.euroguidance.ise.ro Scopul Euroguidance România este de a promova dimensiunea europeană în consiliere şi orientare prin facilitarea schimbului de bune practici şi metodologii între … Continuă să citești

JOBLAND. Abilități de predare și resurse pentru îmbunătățirea învățării în carieră în școli

JOBLAND. Abilități de predare și resurse pentru îmbunătățirea învățării în carieră în școli

Publicat pe 14 februarie 2019

JOBLAND este un proiect finanțat prin programul Erasmus+ (KA2 – cod de proiect: 2018-1-RO01-KA201-049235) care lucrează pentru îmbunătățirea procesului de învățare a carierei în școlile primare. Cu noi modele și resurse inovatoare, își propune să ajute copiii să exploreze lumea … Continuă să citești

CRED - CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți

CRED – CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți

Publicat pe 18 iunie 2018

Anunt de selectie experti discipline – realizare ghiduri (nr. 550/CRED/07.06.2021) Anunt de selectie experti CRED (nr.551 /CRED /07.06.2021) ANUNT DE SELECTIE (nr. 476/CRED/26.05.2021) ANUNȚ DE SELECȚIE (nr.1070/CRED/16.12.2020) Informații despre proiect Ministerul Educației Naționale, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu … Continuă să citești

DECODE

DECODE

Publicat pe 23 aprilie 2018

DESPRE PROIECT DECODE (Develop COmpetences in Digital Era) este un proiect finanţat prin intermediul Programului Erasmus+ care explorează dezvoltarea abilităților necesare profesioniştilor din domeniul educaţiei în contextul în care tehnologia devine tot mai prezentă în clasă. Scopul principal al proiectului … Continuă să citești