Acomodarea copilului cu trecerile de nivel din învățământul obligatoriu (clasa pregătitoare, clasa a V-a)
Prezentare: Scopul cercetării a fost de a oferi o bază pentru asigurarea unei acomodări favorabile a copilului cu școala primară și cu gimnaziul. În cadrul proiectului ne-am propus să descoperim dificultățile pe care le întâmpină copiii în trecerile de nivel … Continuă să citești
ȘCOALA ALTFEL: SĂ ȘTII MAI MULTE, SĂ FII MAI BUN! EVALUAREA PROGRAMULUI NAȚIONAL DE ACTIVITĂȚI EXTRACURRICULARE ȘI EXTRAȘCOLARE 2012-2013
Descriere: Cercetarea evaluativă a Programului de activități educative extrașcolare și extracurriculare a urmărit să evidențieze în ce măsură acesta și-a atins obiectivele stabilite, să identifice opiniile participanților la program cu privire la oportunitatea, funcționarea și valoarea sa adăugată, să identifice … Continuă să citești
Implementarea clasei pregatitoare in Romania – 2012-2013
Scopul cercetării a fost acela de a realiza o radiografie a modului în care şcolile din România au asigurat desfăşurarea în bune condiţii a activității didactice specifice clasei pregătitoare. Ca urmare, cercetarea s-a focalizat pe creionarea unei imagini de ansamblu … Continuă să citești