Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat - sesiunea iunie 2023

Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023

Publicat pe 10 ianuarie 2024

Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023 – RAPORT DE CERCETARE   Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023 – SINTEZĂ  

Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023

Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023

Publicat pe 10 ianuarie 2024

Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023 – RAPORT DE CERCETARE   Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023 – SINTEZĂ

Studiu: Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module). Raport preliminar

Studiu: Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module). Raport preliminar

Publicat pe 15 decembrie 2023

Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module)Raport preliminar – noiembrie 2023

Rezultatele studiului PISA 2022, România

Rezultatele studiului PISA 2022, România

Publicat pe 4 decembrie 2023

RAPORT NAȚIONAL – PISA 2022   Eveniment de lansare a rezultatelor studiului PISA 2022 București, 5 decembrie 2023 Agenda  Country Note Romania 24.11.2023 Country Note Romania 01.12.2023 Ministerul Educației împreună cu Unitatea de Cercetare în Educație în calitate de Centru … Continuă să citești

Raportul național Eurostudent VII - 2018-2021

Raportul național Eurostudent VII – 2018-2021

Publicat pe 3 iunie 2022

Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație, prin Unitatea de Cercetare în Educație (CNPEE – UCE) și Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI), au plăcerea să anunțe finalizarea Raportului național EUROSTUDENT VII 2018-2021- … Continuă să citești

Prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație – comunicat de presă

Prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație – comunicat de presă

Publicat pe 16 martie 2022

În data de 10 martie a.c., a avut loc prima întâlnire a Rețelei de cercetare în educație, înființată la propunerea Consiliului științific al Unității de Cercetare în Educație, din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație. Această întâlnire … Continuă să citești

Anunt selectie experti educatie outdoor, (Nr. 1346/CRED/29.12.2021)

Anunt selectie experti educatie outdoor, (Nr. 1346/CRED/29.12.2021)

Publicat pe 29 decembrie 2021

Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 10 experți disciplină – realizare ghiduri Educație Outdoor în afara organigramei instituției. Anunt … Continuă să citești

#CedefopPhotoAward 2021

#CedefopPhotoAward 2021

Publicat pe 21 septembrie 2021

Pentru al șaselea an, CEDEFOP lansează cu sprijinul Comisiei Europene concursul #CedefopPhotoAward. Echipe formate din până la 4 membri din Uniunea Europeană, Norvegia și Islanda sunt invitați să împărtășească experiențele de învățare legate de învățământul profesional și tehnic în două arii … Continuă să citești

Program de formare dedicat cadrelor didactice din învățământul liceal

Program de formare dedicat cadrelor didactice din învățământul liceal

Publicat pe 19 ianuarie 2021

Programul Parteneri în Educație (PIE) este un programul de formare dedicat cadrelor didactice din învățământul liceal, care vizează dobândirea unor competențe necesare în lucrul cu elevii, în contextul actual. Participarea este gratuită. Înscrierea se face la adresa: https://learnity.ro/formare-super-profi/ Mai multe … Continuă să citești

OECD Future of Education and Skills 2030

OECD Future of Education and Skills 2030

Publicat pe 8 decembrie 2020

Proiectul OECD Future of Education and Skills 2030, are ca obiective modificarea și implementare curriculumului precum și crearea unui cadru conceptual pentru predare. Webinar-ul Designing Future-ready curricula și resursele privind proiectarea și implementarea curriculumului sunt disponibile pe site-ul OCDE: https://www.oecd.org/education/2030-project/curriculum-analysis/