ANALIZA REZULTATELOR LA EVALUAREA NAȚIONALĂ PENTRU ABSOLVENȚII CLASEI a VIII-a (EN VIII 2021) - raport de cercetare

ANALIZA REZULTATELOR LA EVALUAREA NAȚIONALĂ PENTRU ABSOLVENȚII CLASEI a VIII-a (EN VIII 2021) – raport de cercetare

Publicat pe 17 februarie 2023

Partea I – Evaluarea națională EN VIII 2021: participare, rezultate și factori de influență Sinteze din raportul de cercetare: Analysis of the 2021 National Assessment Results of the Grade 8 Students. Abstract Partea I. Participare și rezultate globale Partea a … Continuă să citești

Planul anual de cercetare 2022

Planul anual de cercetare 2022

Publicat pe 10 februarie 2022
Anunt selectie experti educatie outdoor, (Nr. 1346/CRED/29.12.2021)

Anunt selectie experti educatie outdoor, (Nr. 1346/CRED/29.12.2021)

Publicat pe 29 decembrie 2021

Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 10 experți disciplină – realizare ghiduri Educație Outdoor în afara organigramei instituției. Anunt … Continuă să citești

Anunt pentru selectie experti discipline - realizare ghiduri, 21 septembrie (nr. 913/CRED/21.09.2021)

Anunt pentru selectie experti discipline – realizare ghiduri, 21 septembrie (nr. 913/CRED/21.09.2021)

Publicat pe 21 septembrie 2021

Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 84 posturi  experți disciplină – realizare ghiduri în afara organigramei instituției. Anunt – … Continuă să citești

Anunt de selectie experti discipline - realizare ghiduri (nr. 550/CRED/07.06.2021)

Anunt de selectie experti discipline – realizare ghiduri (nr. 550/CRED/07.06.2021)

Publicat pe 7 iunie 2021

Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 103 experți disciplină – realizare ghiduri în afara organigramei instituției. Anunt selectie_experti discipline- … Continuă să citești

Anunt de selectie experti CRED (Nr.551 /CRED /07.06.2021)

Anunt de selectie experti CRED (Nr.551 /CRED /07.06.2021)

Publicat pe 7 iunie 2021

Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului  – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți în afara organigramei instituției. Conform prevederilor HG.nr.325/14 mai 2018 … Continuă să citești

ANUNT DE SELECTIE (nr. 476/CRED/26.05.2021)

ANUNT DE SELECTIE (nr. 476/CRED/26.05.2021)

Publicat pe 26 mai 2021

Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului  – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți realizare resurse educaționale deschise în afara organigramei instituției. Conform … Continuă să citești

Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală

Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală

Publicat pe 24 mai 2021

Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală

Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar

Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar

Publicat pe 24 mai 2021

Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar București 2018

CRED - ANUNȚ DE SELECȚIE - 02.11.2020

CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE – 02.11.2020

Publicat pe 16 decembrie 2020

ANUNȚ DE SELECȚIE (02.11.2020)Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți realizare resurse educaționale deschise Anexa 1 … Continuă să citești