Anunt de selectie experti discipline - realizare ghiduri (nr. 550/CRED/07.06.2021)

Anunt de selectie experti discipline – realizare ghiduri (nr. 550/CRED/07.06.2021)

Publicat pe 7 iunie 2021

Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 103 experți disciplină – realizare ghiduri în afara organigramei instituției. Anunt selectie_experti discipline- … Continuă să citești

Anunt de selectie experti CRED (Nr.551 /CRED /07.06.2021)

Anunt de selectie experti CRED (Nr.551 /CRED /07.06.2021)

Publicat pe 7 iunie 2021

Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului  – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți în afara organigramei instituției. Conform prevederilor HG.nr.325/14 mai 2018 … Continuă să citești

ANUNT DE SELECTIE (nr. 476/CRED/26.05.2021)

ANUNT DE SELECTIE (nr. 476/CRED/26.05.2021)

Publicat pe 26 mai 2021

Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului  – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți realizare resurse educaționale deschise în afara organigramei instituției. Conform … Continuă să citești

Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală

Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală

Publicat pe 24 mai 2021

Împotriva tuturor provocărilor. Un studiu exploratoriu privind reziliența în școală

Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar

Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar

Publicat pe 24 mai 2021

Un mediu de învățare nonviolent pentru toți copiii. O cercetare la nivel național în învățământul primar și secundar București 2018

CRED - ANUNȚ DE SELECȚIE - 02.11.2020

CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE – 02.11.2020

Publicat pe 16 decembrie 2020

ANUNȚ DE SELECȚIE (02.11.2020)Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți realizare resurse educaționale deschise Anexa 1 … Continuă să citești

CRED - ANUNȚ DE SELECȚIE - 18.11.2020

CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE – 18.11.2020

Publicat pe 16 decembrie 2020

ANUNȚ DE SELECȚIE (18.11.2020) Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei CNPEE de implementare a proiectului CRED, a unor posturi de experți în afara organigramei existente. Anexa-1 Cerere inscriere la concurs CNPEE Anexa-2-Declaratie disponibilitate CNPEE Experti … Continuă să citești

CRED - ANUNȚ DE SELECȚIE (16.12.2020)

CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE (16.12.2020)

Publicat pe 14 decembrie 2020

ANUNȚ DE SELECȚIE (16.12.2020) Rezultatele probei de verificare a eligibilității administrative Anunt de prelungirea termenului pentru depunerea dosarelor experti ghiduri (18.01.2021) Rezultatele probei de evaluarea dosarelor (nr. 291/CRED/16.03.2021) Rezultate contestatie_proiect CRED  (nr.297/CRED/19.03.2021) Planificare interviuri online_proiect CRED (nr. 298/CRED/19.03.2021) Rezultate finale selectie … Continuă să citești

Compartimentul informare-documentare și gestionare baze de date

Compartimentul informare-documentare și gestionare baze de date

Publicat pe 6 noiembrie 2020

Chițu Constantin, Asistent I Lupu Simona, Asistent I Olaru Cornel Ioan, Asistent I Pascu Vlad, Asistent I

Marius Lazăr

Marius Lazăr

Publicat pe 5 octombrie 2020

Cercetător ştiinţific III Laboratorul de Cercetare Psiho-Socială în Educație Domeniul principal de competenţă: metodologia cercetării sociale E-mail: marius.lazar@ise.ro Educaţie şi Formare: Masterand în Managementul Resurselor Umane, la Universitatea București, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială; Licenţiat în Sociologie, , al Universității București, … Continuă să citești