Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023
Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023 – RAPORT DE CERCETARE Neparticiparea elevilor de liceu la examenul de bacalaureat – sesiunea iunie 2023 – SINTEZĂ
Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023
Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023 – RAPORT DE CERCETARE Neparticiparea elevilor la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a 2023 – SINTEZĂ
Studiu: Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module). Raport preliminar
Evaluarea de către actorii educaționali a structurii anului școlar pe intervale de cursuri (module)Raport preliminar – noiembrie 2023
ANALIZA REZULTATELOR LA EVALUAREA NAȚIONALĂ PENTRU ABSOLVENȚII CLASEI a VIII-a (EN VIII 2021) – raport de cercetare
Partea I – Evaluarea națională EN VIII 2021: participare, rezultate și factori de influență Sinteze din raportul de cercetare: Analysis of the 2021 National Assessment Results of the Grade 8 Students. Abstract Partea I. Participare și rezultate globale Partea a … Continuă să citești
Raport privind starea sistemului de învățământ din România
Raportul privind starea sistemului de învățământ din România este realizat anual și este prezentat de către Ministerul Educației, în Parlamentul României. Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – Unitate de Cercetare în Educație realizează anual secțiunea de analiză … Continuă să citești
Raport privind implementarea Acțiunii eTwinning în România
perioada 2012 – 2021
Coordonator: Mirela Alexandru Echipa eTwinning: Mirela Alexandru, Alexandra Aramă, Oana Gheorghe, Simona Velea Cercetători asociați: Luminița Catană, Laura Elena Căpiță, Angelica Mihăilescu, Adela Mihaela Țăranu eTwinning este comunitatea internațională a școlilor, o acțiune colaborativă pentru mediul preuniversitar lansată în … Continuă să citești
Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale
Valențele neuroștiințelor pentru îmbunătățirea practicii educaționale – Raport de proiect București, 2019
Studiu: Back to school Post-COVID
Raport Back to School 2020-2021 Tema începerii noului an școlar se află pe agenda publică din România, suscitând îngrijorări și controverse. Contextul aparte cu care se confruntă fiecare stat, generat de pandemia COVID-19, impune luarea unor măsuri speciale de politici, … Continuă să citești
Școala la distanță în perioada pandemiei Covid-19
Invatarea la distanta. Raport de cercetare_august 2020 Rezumat: ancheta Scoala la distanta În perioada 27 mai – 12 iunie 2020 Unitatea de cercetare în educație a realizat studiul ”Învățarea la distanță. Anchetă cu privire la activitățile educaționale desfășurate în … Continuă să citești
Școala de acasă – o provocare nouă pentru elevi și o oportunitate pentru profesorii noștri
Rezultate preliminare de cercetare Peste 6.000 de cadre didactice au participat la cercetarea evaluativă privind practicile didactice și dificultățile în desfășurarea activităților cu elevii în această perioadă. Cu un eșantion reprezentativ, investigația relevă măsurile de sprijin necesare și pot constitui … Continuă să citești