G8WAY – School to work transition
Anul: 2009-2011 Laborator Politici Educaționale Parteneri: Deutsches Jugendinstitut e.V (Germania) P&W praxis und wissenschaft projekt gmbh (Germania) Pontydysgu (Marea Britanie) Academus – Consultadoria Formação e Investigação (Portugalia) Finanţare: Comisia Europeană, Programul LLL Descriere: Obiectivul general al proiectul G8WAY este oferirea … Continuă să citești
ELDER Experience New Knowledge
Anul: 2010-2012 Laborator Politici Educaționale Parteneri: Fundación De Trabajadores De La Siderurgia Integral, Spania Fondo Formacion Euskadi, Spania BEST, Austria ISE, România Universitatea Populară, Suedia Universitatea Lodz, Polonia Finanţare: Comisia Europeană: Programul LLL, Grundtvig Descriere: ELDER EXPERIENCE-NEW KNOWLEDGE … Continuă să citești
TTPlus – Framework for continous development of trainers in Europe
Anul: 2008-2010 Laborator Politici Educaționale Parteneri: Pontydysgu Research Institute (Marea Britanie) Institute Technology and Education -University of Bremen (Germania) Laboratory of “Social and Educational Research”, Panteion University of Athens (Grecia) IVLOS Institute of Education, Department of Utrecht University (Olanda) Academus … Continuă să citești
Balica Magdalena, Dr.
Cercetător Științific Principal II E-mail: magda.balica@ise.ro Formare: Doctor în ştiinţele educaţiei din 2008 la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, cu teza „Educaţia adulţilor în zonele defavorizate. Constrângeri şi oportunităţi”. Master în management şi administraţie … Continuă să citești
Estimarea dimensiunii fenomenului de abandon şcolar folosind metodologia analizei pe cohortă
Anul 2011 Laborator Politici Educaţionale Coordonatori: Mihaela Jigău, Ciprian Fartuşnic Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Bogdan Florian, Irina Horga, Lucian Voinea Descriere: Cercetare ofeeră un model de analiză a abandonului şcolar printr-o altă metodă de calcul faţă de cea folosită … Continuă să citești
Copiii care nu merg la şcoală. O analiză a participării la educaţie în învăţământul primar şi gimnazial
Anul 2011 Laborator Politici Educaţionale Coordonator: Ciprian Fartuşnic Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Bogdan Florian, Irina Horga, Mihaela Jigău, Lucian Voinea Descriere: Raportul compune, în premieră în România, o imagine detaliată privind copiii în afara sistemului de educaţie, de la … Continuă să citești
Abandonul timpuriu şi perspective pe piaţa muncii
Anul 2010 Laborator Politici Educaţionale Coordonator: Magdalena Balica Autori: Ciprian Fartuşnic, Irina Horga, Lucian Voinea Descriere: Raportul analizează problematica abandonului timpuriu – fenomen insuficient abordat şi susţinut prin măsuri specifice de politică educaţională în sistemul românesc de învăţământ – şi … Continuă să citești
Raport asupra stării sistemului naţional de învăţământ
Anii 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 Partea II: Analiza sistemului de învăţământ din perspectiva indicatorilor de bază Laborator Politici Educaţionale Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Ciprian Fartuşnic, Bogdan Florian, Irina Horga, Mihaela Jigou, Andreea Scoda, Lucian Voinea … Continuă să citești
Extinderea modelului de intervenţie ZEP în 103 comunităţi dezavantajate din România. Campania “Hai la şcoală!”
Anul 2011-2012 Laborator Politici Educaţionale Coordonator: Ciprian Fartuşnic Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Irina Horga, Mihaela Jigău, Lucian Voinea, Ligia Sarivan, Speranţa Ţibu, Paul Blendea et all Descriere: Proiectul continuă, într-o manieră mai complexă, intervenţiile de tip ZEP în 103 … Continuă să citești
Extinderea sistemului ZEP în 24 de comunităţi
Anul 2011 Coordonator: Ciprian Fartuşnic Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Irina Horga, Mihaela Jigău, Lucian Voinea Descriere: Cercetarea a avut ca scop extinderea intervenţiilor de tip ZEP în 24 şcoli selectate din 10 judeţe ale ţării, prin activităţi specifice: activităţi … Continuă să citești