Orientarea şcolară şi profesională a tinerilor rezidenţi în zone defavorizate socio-economic şi cultural (OSP-ZD)

Orientarea şcolară şi profesională a tinerilor rezidenţi în zone defavorizate socio-economic şi cultural (OSP-ZD)

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2000 – 2002. Parteneri: România, Belgia, Franţa, Ungaria. Finanţare: Leonardo da Vinci.   Activităţi şi rezultate: sprijinirea creării de Zone de Educaţie Prioritară (ZEP) pentru a face operaţională Educaţia Compensatorie; realizarea orientării şcolare şi profesionale mai eficace a tinerilor … Continuă să citești

European Experiences with ICT in Adult Careers Guidance – EGA 2 (Experienţe europene TIC în consilierea carierei la adulţi)

European Experiences with ICT in Adult Careers Guidance – EGA 2 (Experienţe europene TIC în consilierea carierei la adulţi)

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2002 – 2003. Parteneri: Italia, Anglia, Spania, Danemarca, Cipru, Cehia, Portugalia, România. Finanţare: Grundtvig 2 Descriere: Activităţi şi rezultate: Crearea unui forum al consilierilor care lucrează cu clienţi adulţi; furnizarea/actualizarea resurselor de specialitate valoroase la nivel naţional (publicaţii, site-uri, … Continuă să citești

Distance Counselling - Developing a counselling methodology / inventory of methods for telephone vocational counselling including a training guide

Distance Counselling – Developing a counselling methodology / inventory of methods for telephone vocational counselling including a training guide

Publicat pe 8 august 2012

Consilierea la distanţă – Elaborarea unei metodologii de consiliere / inventar de metode pentru consilierea profesională prin telefon, inclusiv a unui ghid de formare Anul: 2001 – 2004 Parteneri: Germania, Austria, Liechtenstein, Germania, Cehia, Ungaria, Polonia, Slovacia, România. Finanţare: Leonardo … Continuă să citești

ICT Skills for Guidance Counsellors I (Competenţe informatice şi de comunicare ale consilierilor de orientare - I)

ICT Skills for Guidance Counsellors I (Competenţe informatice şi de comunicare ale consilierilor de orientare – I)

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2002 –2005. Parteneri: Italia, Germania, Spania (2 instituţii), Anglia, România Finanţare: Leonardo Da Vinci Descriere: Activităţi şi rezultate: Alcătuirea unei bazei de date cu referinţe de specialitate (cărţi, rapoarte de cercetare, proiecte, module de formare, ziare) din ţările partenere; … Continuă să citești

Guidance is OK – Guidance Information Service and Online Knowledge Base (Consilierea este OK – Servicii de consiliere şi informare şi bază de date online)

Guidance is OK – Guidance Information Service and Online Knowledge Base (Consilierea este OK – Servicii de consiliere şi informare şi bază de date online)

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2004-2005. Parteneri: Italia, România, Lituania. Finanţare: Socrates, Call for Proposals on Dissemination Activities. Descriere: Activităţi şi rezultate: realizarea unei baze de date cu proiecte şi bune practici în domeniul consilierii. Link: www.guidanceisok.org

Fit for Europe Enlargement - FFEE (Pregătiţi pentru extinderea Europei)

Fit for Europe Enlargement – FFEE (Pregătiţi pentru extinderea Europei)

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2003 – 2006 Parteneri: Germania, Austria, Cehia, Estonia, Franţa, Ungaria, Irlanda, Islanda, Italia, Liechtenstein, Luxemburg, Letonia, Portugalia, Slovacia, România Finanţare: Leonardo da Vinci   Descriere: Activităţi şi rezultate: Dezvoltarea unei baze de date la nivel european cu informaţii privind … Continuă să citești

Quality manual for educational and vocational counselling – MEVOC (Manualul calităţii în consilierea şcolară şi profesională)

Quality manual for educational and vocational counselling – MEVOC (Manualul calităţii în consilierea şcolară şi profesională)

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2003 – 2006 Parteneri: Austria, Italia, Suedia, Germania, Olanda, Anglia, Polonia, Ungaria, România Finanţare: Leonardo da Vinci Descriere: Activităţi şi rezultate: Analiza standardelor profesionale folosite în învăţământul profesional şi tehnic din România; dezvoltarea unei hărţi a competenţelor consilierilor; conceperea … Continuă să citești

ProVoTrain – Progress in Vocational Training for Rural Development

ProVoTrain – Progress in Vocational Training for Rural Development

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2005-2007. Parteneri: Letonia, Germania, Danemarca, Franţa, Lituania, Letonia, Olanda, România, Marea Britanie. Finanţare: Leonardo da Vinci Descriere: Activităţi şi rezultate: Promovarea dezvoltării durabile în zonele rurale prin îmbunătăţirea calităţii sistemelor şi practicilor de formare profesională (elaborarea unui portofoliu de … Continuă să citești

Qalification Framework Embodiment – Exchanging experiences gained in relation to the establishment of the National Qualification Framework (Cadrul european al calificărilor – schimb de experienţă privind realizarea Cadrului Naţional al Calificărilor)

Qalification Framework Embodiment – Exchanging experiences gained in relation to the establishment of the National Qualification Framework (Cadrul european al calificărilor – schimb de experienţă privind realizarea Cadrului Naţional al Calificărilor)

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2007-2008. Parteneri: Ungaria, România, Suedia, Cehia, Spania, Estonia, Grecia. Finanţare: Leonardo da Vinci. Descriere: Activităţi şi rezultate: restructurarea sistemului de standarde ocupaţionale şi competenţe cheie în cele 23 domenii de activitate şi crearea unui Cadru Naţional al Calificărilor echivalent … Continuă să citești

ONCE Against Abandon, Opening to New Country Experience (Acţiuni de combatere a abandonului şcolar – deschiderea către noi experienţe în prevenirea şi combaterea fenomenului de abandon şcolar)

ONCE Against Abandon, Opening to New Country Experience (Acţiuni de combatere a abandonului şcolar – deschiderea către noi experienţe în prevenirea şi combaterea fenomenului de abandon şcolar)

Publicat pe 8 august 2012

Anul: 2007 –2008. Parteneri: Italia, Germania, Grecia, Letonia, Polonia Romania, Marea Britanie. Finanţare: Leonardo da Vinci. Descriere: Activităţi şi rezultate: analizarea fenomenului de abandon şcolar în ţările partenere în proiect; identificarea de bune practici în ţările partenere; realizarea unui seminar … Continuă să citești