Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact

Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact

Publicat pe 25 mai 2021

  Euroguidance Romania 1999-2021: Activități, rezultate, impact Euroguidance Romania 1999-2021: Activities, Results, Impact (EN version)  

Invatarea la distanta. Ancheta cu privire la activitatile educationale in Romania in perioada suspendarii cursurilor fata in  fata

Invatarea la distanta. Ancheta cu privire la activitatile educationale in Romania in perioada suspendarii cursurilor fata in fata

Publicat pe 24 mai 2021

Distanace learning (Summary) L’enseignement à distance (Synthèse)

Învățarea la distanță. Studiu cu privire la activitățile educaționale desfășurate în România, în perioada suspendării cursurilor școlare față-în-față

Învățarea la distanță. Studiu cu privire la activitățile educaționale desfășurate în România, în perioada suspendării cursurilor școlare față-în-față

Publicat pe 23 martie 2021

Coordonator: Ana-Maria Dalu Autori: Rezumat: Ana-Maria Dalu, Ciprian Fartușnic, Oana Iftode, Marius Lazăr, Miruna Miulescu, Ancuța Plăeșu, Adela Mihaela Țăranu Introducere: Ana-Maria Dalu, Marius Lazăr Capitol 1: Oana Iftode, Marius Lazăr, Ancuța Plăeșu Capitol 2: Irina Horga, Miruna Miulescu, Andreea … Continuă să citești

Participarea la educaţie în învăţământul secundar superior - O provocare pentru politicile curente în România

Participarea la educaţie în învăţământul secundar superior – O provocare pentru politicile curente în România

Publicat pe 9 noiembrie 2017

Studiul realizeaza o fotografie a stării de fapt privind participarea la educaţie a copiilor din grupa de vârsta corespunzatoare învăţământului secundar superior (15-18 ani), cu scopul de a surprinde situaţia copiilor care nu merg la şcoală. Studiul analizeaza statistic amploarea fenomenului de neparticipare şcolară a … Continuă să citești

Educatia pentru toti si pentru fiecare - accesul și participarea la educațiea copiilor cu dizabilități și/sau CES din școlile participante la campania "UNICEF Hai la Școala!"

Educatia pentru toti si pentru fiecare – accesul și participarea la educațiea copiilor cu dizabilități și/sau CES din școlile participante la campania „UNICEF Hai la Școala!”

Publicat pe 9 noiembrie 2017

Publicația “Educatia pentru toti si pentru fiecare” este o radiografie a situației copiilor cu dizabilităţi şi/sau cerinţe educaţionale speciale (CES) din învăţământul de masă, în contextul în care educația incluzivă sau educația accesibilă tuturor copiilor indiferent de etnie, statut social … Continuă să citești

La şcoală - O privire asupra participării la educație folosind analiza pe cohortă

La şcoală – O privire asupra participării la educație folosind analiza pe cohortă

Publicat pe 9 noiembrie 2017

Politicile privind creşterea calităţii în educaţie au reprezentat o constantă în ultimul deceniu, programele promovate la nivel naţional sau judeţean incluzând, printre altele, dezvoltarea unui nou curriculum, promovarea unor măsuri de asigurare internă a calităţii în toate şcolile din învăţământul … Continuă să citești

Analiza sistemului de invatamant preuniversitar din Romania din perspectiva unor indicatori statistici. Politici educationale bazate pe date

Analiza sistemului de invatamant preuniversitar din Romania din perspectiva unor indicatori statistici. Politici educationale bazate pe date

Publicat pe 13 martie 2015

Prezentul studiu reprezinta o sinteza realizata pe baza Raportului asupra starii sistemului national de invatamant preuniversitar din Romania 2014 – partea de analiza statistica elaborata de Institutul de Ştiinte ale Educatiei. Studiul analizeaza situatia inregistrata in sistemul de invatamant preuniversitar … Continuă să citești

PARTENERIATUL SCOALA-FAMILIE-COMUNITATE

PARTENERIATUL SCOALA-FAMILIE-COMUNITATE

Publicat pe 13 martie 2015

Parteneriatul scoala – familie – comunitate reprezinta o problema actuala importanta, reliefata de diferite documente de politica educationala la nivel national si international si de cercetarile in domeniul educatiei. In Romania, conform Legii educatiei nationale nr. 1/2011, parintii sunt considerati … Continuă să citești

Raport final curs educație financiară. Campania Națională UNICEF Hai la școală!

Raport final curs educație financiară. Campania Națională UNICEF Hai la școală!

Publicat pe 26 februarie 2015

Pe parcursul anului școlar 2013-2014 Institutul de Științe ale Educației a desfășurat un program pilot de formare pentru cadrele didactice din școlile participante la Campania Națională UNICEF „Hai la școală!” în aria educației financiare. Raportul de față prezintă în mod … Continuă să citești

Finanţarea sistemului de învăţământ preuniversitar pe baza standardelor de cost: o evaluare curentă din perspectiva echităţii

Finanţarea sistemului de învăţământ preuniversitar pe baza standardelor de cost: o evaluare curentă din perspectiva echităţii

Publicat pe 23 februarie 2015

Studiul este o iniţiativă comună a Reprezentanţei UNICEF România şi a Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei în contextul Campaniei Naţionale Hai la Şcoală! ce se desfăşoară în România din anul 2010. Această cercetare, realizată în perioada mai – octombrie 2013, … Continuă să citești