MOTIVAȚIA PENTRU ÎNVĂȚARE ÎN ȘCOALĂ
Perioada de derulare: mai 2015 – decembrie 2016 Documente Brosura-motivatia-pentru-invatare Pliant-motivatia-pentru-invatare Problematica cercetării şi justificarea proiectului Motivaţia pentru învăţare influențează procesul de învăţare în sine, şi, implicit, rezultatele acestui proces. Sintagme și etichetări negative precum elevii nu mai sunt interesați … Continuă să citești
eTwinning
Anul: 2007 – prezent Laborator Teoria Educației Parteneri: EACEA, European SchoolNet, Centre naționale eTwinning Finanţare: EACEA Descriere: Lansat în 2005 drept componentă fundamentală a programului eLearning al Comisiei Europene, eTwinning a devenit parte integrantă a Erasmus+, Programul Uniunii Europene pentru … Continuă să citești
Mental Health – Train Today to Train Tomorrow
Anul: 2007-2009 Laborator Teoria Educației Parteneri: Fundația Estuar (coordonator), Opportunity Associates Romania; JOIA; ADEMM; Asociatia Polonă pentru Sănătatea Mintală a Copilului și a Familiei; Persona – Asociația pentru Promovarea Sănătății Mintale; Highland Community Care Forum; Open mindAsociatia Aripi; Spora Sinergies … Continuă să citești
Acomodarea copilului cu trecerile de nivel din învățământul obligatoriu
Anul: 2012 Coordonatori: Speranța Farca, Simona Velea Autori: Gabi Alecu, Dan Badea, Monica Cuciureanu, Oana Gheorghe, Adrian Mircea Descriere: Pregătirea copilului pentru o bună acomodare cu schimbările presupuse de trecerea la un nou ciclu școlar. Identificarea dificultăților și propunerea unor … Continuă să citești
Psihanaliză – terapie și formare
Anul: 1999 – 2002 Coordonator: Speranța Farca Autori: Rodica Hrițac, colaboratori externi: Madălina Dinu, Irina Preduțoiu Descriere: Observație și psihoterapie psihanalitică cu copii preșcolari. Formare teoretică și supervizare în psihanaliza copilului.
Numărul orelor de învățare alocate pe discipline și clase în 15 țări din Uniunea Europeană
Anul: 2011. Coordonatori: dr. Speranța Farca, Oana Gheorghe. Echipa de cercetare: Gabriela Alecu, Dan Badea, Șerban Adrian Mircea. Descriere: Numărul orelor de învățare alocate pe discipline și clase în 15 țări din Uniunea Europeană este o bază de date pentru … Continuă să citești
Structura anului școlar 2011 – 2012 în țările din Uniunea Europeană
Anul: 2011. Coordonatori: Dan Badea, Șerban Adrian Mircea. Echipa de cercetare: Gabriela Alecu, dr. Speranța Farca, Oana Gheorghe. Descriere: Structura anului școlar 2011 – 2012 în țările din Uniunea Europeană constituie o bază de date pentru realizarea unui studiu comparativ, … Continuă să citești
Responsabilitatea profesorului în formarea moral-afectivă a tinerilor
Anul: 2011. Coordonatori: Dan Badea, dr. Speranţa Farca, dr. Simona Velea. Echipa de cercetare: Gabriela Alecu, Oana Gheorghe, Șerban Adrian Mircea. Descriere: Cercetarea a încercat să atragă atenția asupra faptului că educaţia nu înseamnă doar dezvoltare cognitivă, adesea obiectivul major … Continuă să citești
Punți de trecere între învățământul tradițional și cel bazat pe modele pedagogice alternative în sistemul românesc de învățământ
Anul: 2011 Coordonator: Monica Cuciureanu Autori: Gheorghe Felea, Cornelia Novak, Luminiţa Catană, Zenovia Ungureanu, V. Petrovici, Livia Vlad, Anca Perţa, Elena Mihai, Ioana Herseni, Elisabeta Negreanu, Mariana Bândea Descriere: Studiul Punţi de trecere între învăţământul tradiţional şi cel bazat pe … Continuă să citești
Comunicarea eficientă dintre familie și grădiniță
Anul: 2010 Coordonatori: Speranța Farca Monica Cuciureanu Autori: Gabriela Alecu, Dan Badea, Adrian Mircea Descriere: Importanța pregătirii părinților și a educatoarelor pentru comunicarea și colaborarea eficientă în vederea asigurării unui mediu educativ coerent pentru copil. Raport de cercetare: Comunicarea eficientă … Continuă să citești