Dr. Speranţa Farca
Cercetător Științific Principal III Laborator Teoria Educației E-mail:speranta.farca@gmail.com http://speranta.farca.ro Formare: Doctor în ştiinţele educaţiei din 2003, la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, cu teza „Psihanaliză și Educație” Licenţiată în ştiinţele educaţiei în 1996, la Universitatea … Continuă să citești
Dr. Ovidiu Măntăluță
Cercetător ştiinţific III Laborator Consiliere şi Management Educaţional Domenii de expertiză: Managementul financiar în sistemele educaționale, consultanță în managementul educațional și descentralizarea învățământului, formare în management educațional și administrație publică, formarea inspectorilor școlari E-mail: ovidiumus@gmail.com
Nicoleta Stanica
Cercetător ştiinţific III Laborator Curriculum Email: sta_nicoleta@yahoo.com Domenii de expertiză: dezvoltarea de curriculum pentru invatamant primar si prescolar; dezvoltarea de resurse educationale pentru invatamant primar si prescolar; formarea adultilor.
Andrei Angela Mariana, Dr
Cercetător ştiinţific II E-mail: angela_andrei@ise.ro Domenii de expertiză: consilierea carierei, consiliere școlară, educația adulților, formarea profesională, formarea profesorilor și a formatorilor, managementul și evaluarea proiectelor în domeniul educației și formării profesionale. Formare Doctor în științele educației din 2006 la Universitatea „Alexandru … Continuă să citești
Mircea Bădescu
Cercetător ştiinţific III Laborator Consiliere şi Management Educaţional – detașat
Nicoleta Bercu
Cercetător științific III Laborator Curriculum E-mail: nicoleta_bercu@yahoo.com. Domenii de expertiză: curriculum, politici educaţionale, evaluare şi management educaţional, formarea adulţilor (formator certificat CNFPA)
Irina Vasilescu
Irina Vasilescu a absolvit Facultatea de Matematică a Universităţii Bucureşti şi programul de master „TIC în Educaţie” al Departamentului de Tehnologii al aceleiaşi unversităţi. A participat la mai multe cursuri de formare profesională în acest domeniu, atât în ţară, cât … Continuă să citești