Laboratorul de Cercetare Psiho-Socială în Educație

Laboratorul de Cercetare Psiho-Socială în Educație

Publicat pe 5 octombrie 2020

Atribuții specifice (conform art. 58 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): Studiază influența factorilor psihologici, familiali, culturali, economici și comunitari asupra procesului de educație, bunăstării elevilor și studenților, precum și … Continuă să citești

Laboratorul de Cercetare Curriculară și Teorii ale Învățării

Laboratorul de Cercetare Curriculară și Teorii ale Învățării

Publicat pe 5 octombrie 2020

Atribuții specifice (conform art. 57 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): desfășoară activități de cercetare – documentare, valorificând tendințele actuale din sfera științelor învățării (psihologie, pedagogie, neuroștiințe și alte științe … Continuă să citești

Laboratorul de Analiză, Dezvoltare și Evaluare Politici Educaționale

Laboratorul de Analiză, Dezvoltare și Evaluare Politici Educaționale

Publicat pe 5 octombrie 2020

Atribuții specifice (conform art. 56 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): Realizează analize, studii, evaluări pentru fundamentarea științifică a deciziilor publice în domeniul educației; Desfășoară activități de analiză monitorizare și … Continuă să citești

Studiu: 55% dintre părinți doresc revenirea la cursurile față în față

Studiu: 55% dintre părinți doresc revenirea la cursurile față în față

Publicat pe 1 septembrie 2020

Comunicat de presă – Back to School post COVID-19_UCE_CNPEE Peste jumătate (55%) dintre părinții elevilor români doresc revenirea la cursurile față în față, acordând cel mai crescut nivel de încredere acestui scenariu (4.6 puncte din 7) Aproape o treime (31%) … Continuă să citești

Studiu: Back to school Post-COVID

Studiu: Back to school Post-COVID

Publicat pe 31 august 2020

Raport Back to School 2020-2021 Tema începerii noului an școlar se află pe agenda publică din România, suscitând îngrijorări și controverse. Contextul aparte cu care se confruntă fiecare stat, generat de pandemia COVID-19, impune luarea unor măsuri speciale de politici, … Continuă să citești

Centralizare răspunsuri chestionar consilieri școlari Nevoi resurse acompaniere socio-emoțională în contextul crizei COVID-19

Centralizare răspunsuri chestionar consilieri școlari Nevoi resurse acompaniere socio-emoțională în contextul crizei COVID-19

Publicat pe 23 mai 2020

Chestionar consilieri scolari – resurse acompaniere socio-emotionala Analiza preliminară a datelor – 1251 respondenți

Raport de activitate 2018

Raport de activitate 2018

Publicat pe 26 martie 2019

Raportul de activitate al Institutului de Științe ale Educației pentru anul 2018 – raport sitetic

Contact

Contact

Publicat pe 15 ianuarie 2019
Anunțuri selecție și rezultate

Anunțuri selecție și rezultate

Publicat pe 15 ianuarie 2019

Anunt  de selectie experti  – nr. 107/19.10.2018 – pentru ocuparea unor posturi de experti în cadrul proiectului POCU „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți” – CRED ( Anexa-21-Cerere inscriere la concurs, Anexa-22-Declaratie disponibilitate) Rezultatul probei de verificare a eligibilatii administrative (nr. 191/14.11.2018) Anexa 7 … Continuă să citești

Noutăți

Noutăți

Publicat pe 15 ianuarie 2019