Compartimentul informare-documentare și gestionare baze de date
Chițu Constantin, Asistent I Lupu Simona, Asistent I Olaru Cornel Ioan, Asistent I Pascu Vlad, Asistent I
Marius Lazăr
Cercetător ştiinţific III Laboratorul de Cercetare Psiho-Socială în Educație Domeniul principal de competenţă: metodologia cercetării sociale E-mail: marius.lazar@ise.ro Educaţie şi Formare: Masterand în Managementul Resurselor Umane, la Universitatea București, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială; Licenţiat în Sociologie, , al Universității București, … Continuă să citești
Laboratorul de Cercetare Psiho-Socială în Educație
Atribuții specifice (conform art. 58 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): Studiază influența factorilor psihologici, familiali, culturali, economici și comunitari asupra procesului de educație, bunăstării elevilor și studenților, precum și … Continuă să citești
Laboratorul de Cercetare Curriculară și Teorii ale Învățării
Atribuții specifice (conform art. 57 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): desfășoară activități de cercetare – documentare, valorificând tendințele actuale din sfera științelor învățării (psihologie, pedagogie, neuroștiințe și alte științe … Continuă să citești
Laboratorul de Analiză, Dezvoltare și Evaluare Politici Educaționale
Atribuții specifice (conform art. 56 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): Realizează analize, studii, evaluări pentru fundamentarea științifică a deciziilor publice în domeniul educației; Desfășoară activități de analiză monitorizare și … Continuă să citești
Studiu: 55% dintre părinți doresc revenirea la cursurile față în față
Comunicat de presă – Back to School post COVID-19_UCE_CNPEE Peste jumătate (55%) dintre părinții elevilor români doresc revenirea la cursurile față în față, acordând cel mai crescut nivel de încredere acestui scenariu (4.6 puncte din 7) Aproape o treime (31%) … Continuă să citești
Studiu: Back to school Post-COVID
Raport Back to School 2020-2021 Tema începerii noului an școlar se află pe agenda publică din România, suscitând îngrijorări și controverse. Contextul aparte cu care se confruntă fiecare stat, generat de pandemia COVID-19, impune luarea unor măsuri speciale de politici, … Continuă să citești
Centralizare răspunsuri chestionar consilieri școlari Nevoi resurse acompaniere socio-emoțională în contextul crizei COVID-19
Chestionar consilieri scolari – resurse acompaniere socio-emotionala Analiza preliminară a datelor – 1251 respondenți
Raport de activitate 2018
Raportul de activitate al Institutului de Științe ale Educației pentru anul 2018 – raport sitetic