Anul 2009
Laborator Politici Educaţionale
Coordonatori: Irina Horga, Mihaela Jigău
Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Bogdan Florian, Andreea Scoda, Lucian Voinea
Descriere: Cercetarea are ca obiectiv general evaluarea impactului măsurii de integrare a copiilor cu cerinţe educative speciale (CES) în învăţământul de masă, prin: identificarea strategiilor şi măsurilor specifice de integrare a copiilor cu CES în învăţământul de masă; identificarea situaţiilor de bune practici şi a obstacolelor în implementarea acestor măsuri; elaborarea unor recomandări şi propuneri ameliorative de susţinere a integrării cu succes a copiilor cu CES în învăţământul de masă.
Publicaţie: Situatia_copiilor_cu cerinţe educative speciale incluşi în învăţământul de masă, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Reprezentanţa UNICEF în România, Bucureşti, Ed. Vanemonde, 2010
Situaţia copiilor cu cerinţe educative speciale incluşi în învăţământul de masă
Publicat pe 3 august 2009
Cercetări 2009-2011Politici EducaționaleTeme de cercetare 2009Andreea-Diana ScodaBogdan Floriandizabilitateeducaţia copiilor cu cerinţe educative specialeIrina HorgaLucian VoineaMagdalena BalicaMihaela JigăuOtilia ApostuPolitici educationaleşcoală incluzivătratare diferenţiată