Şerban Adrian Mircea

Cercetător Știinţific III

E-mail: adrian.mircea@ise.ro

Educație și formare:

  • Studii Aprofundate – Management și Evaluare educațională la Universitatea din
    Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
  • Licenţiat în Știinţele Educaţiei (2000) la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de
    Psihologie și Științele Educației

 

Domenii de expertiză: sociologia educaţiei, psihologia educației, filosofia educaţiei, educaţie morală şi educaţie religioasă, educaţia informală și impactul noilor tehnologii asupra învățării, probleme critice contemporane ale educaţiei

 

Proiecte și lucrări (selectiv):

  • Contribuții la proiectul Evaluarea implementării în România a programului „A doua șansă” evaluarea implementării Programului A doua şansă, în contextul evaluării strategiilor sectoriale din domeniul educaţiei (2015-2018), coordonatori: Simona Velea, Irina Horga 2019.
  • Contexte de învățare a limbilor străine: Experiențe CLIL în România, coordonator Monica Cuciureanu, 2017-2018 – https://www.ise.ro/contexte-de-invatare-a-limbilor-straine-experiente-clil-in-romania
  • Un laborator de fizică și limba germană. Raport de evaluare externă, coordonator Monica Cuciureanu, 2017.
  • Motivația pentru învățare în școală, coordonator Monica Cuciureanu, 2015-2016 – https://www.ise.ro/motivatia-pentru-invatare-in-scoala
  • Cultura elevilor și învățarea, coordonator Monica Cuciureanu, 2014 -https://www.ise.ro/cultura-elevilor-si-invatarea
  • Acomodarea copilului cu trecerile de nivel din învățământul obligatoriu, coordonatori: Speranța Farca, Simona Velea, 2012-2013 – https://www.ise.ro/acomodarea-copilului-cu-trecerile-de-nivel-din-invatamantul-obligatoriu
  • Responsabilitatea profesorului în formarea moral-afectivă a tinerilor, coordonatori: Dan Badea, Speranţa Farca, Simona Velea, 2011 – https://www.ise.ro/responsabilitatea-profesorului-in-formarea-moral-afectiva-a-tinerilor
  • Comunicarea eficientă dintre familie și grădiniță, coordonatori: Speranța Farca, Monica Cuciureanu, 2010 – https://www.ise.ro/comunicarea-eficienta-dintre-familie-si-gradinita
  • Cultura elevilor contemporani și cultura învățării, în: Octavian Moșin, Ioan Scheau, Dorin Opriș (editori), Educația din perspectiva valorilor, tom VII – Summa Theologiae, Editura Eikon, Cluj-Napoca
  • Educaţia moral-religioasă în România, în Religia şi şcoala, Editura Didactică şi Pedagogică, R.A., București, 2011 – https://www.ise.ro/educatia-moral-religioasa-in-sistemul-educativ-din-romania
Publicat pe 5 august 2010 cs3Despre noiEchipa CCTI (Cercetare Curriculară și Teorii ale Învățării)Echipa ISEEchipa Teoria Educatiei