TEMELE PENTRU ACASĂ
Raport de consultare națională privind rolul, consistența și eficiența temelor pentru acasă
Raportul realizat de Institutul de Științe ale Educației prezintă principalele rezultate ale consultării publice privind temele pentru acasă ale elevilor, desfășurată în perioada 7-20 noiembrie 2017, la inițiativa Ministerul Educației Naționale. Consultarea a avut ca obiective corectarea unor disfuncționalități semnalate și identificarea unor noi abordări în ceea ce privește rolul temelor în procesul de învățare.
La consultare au participat completând un chestionar online un total de 70.952 de actori din învățământul preuniversitar: 27. 383 părinți (84%, mame), 32.786 de elevi și 10.783 de profesori din toate județele țării. În ciuda numărului foarte mare de respondenți, eșantionul nu are o structură similară celei din populația totală, existând unele dezechilibre cu privire la: mediul de rezidență (mediul urban este suprareprezentat); nivelul de învățământ (învățământul primar este subreprezentat); distribuția pe genuri (fetele sunt suprareprezentate) și rezultate școlare ale elevilor respondenți (elevii cu medii peste 7 sunt suprareprezentați).
TEMELE PENTRU ACASA_sinteza_final
Raport_integral – Teme pentru acasa