E-mail: miruna.miulescu@ise.ro
Formare:
- Doctorandă în Științele Educației în perioada 2016-2019 la Universitatea din București,
Facultatea de Psihologie și Științele Educației, cu teza „Relația cercetare – predare în
învățământul superior: roluri, practici și percepții” - Master în Managementul și Evaluarea Organizațiilor și Programelor Educaționale din 2016 la Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, domeniul Științele Educației.
- Licențiată în Psihologie din 2015 la Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației.
- Licențiată în Pedagogie socială din 2014 la VIA University College, Holstebro, Danemarca.
- Licențiată în Pedagogie din 2014 la Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației.
Domenii de expertiză:
- Politici educaționale în domeniul învățământului superior; Strategii de transfer ale
rezultatelor cercetării în domeniul educației și formării profesionale.
Teme de interes:
- Cultura cercetării în învățământul superior; Relația acadeică student-profesor; Starea de bine (well being) în școală; Neuroștiința educației.
Selecție publicații:
- Caragea, V. M., Voinea, L., & Miulescu, M. L. (2017). Educational Neuroscience: The Rise of a New Research Field in Educational Sciences. Ukrainian Pedagogical Journal, (3), 89-101.
- Caragea, V.M., Voinea, L. Miulescu, M.L. (2017). Self-regulation Research in the Context of Educational Neuroscience – a Systematic Review. Revista de Pedagogie, (2), 7–25.
DOI:10.26755/RevPed/2017.2/7 - Miulescu, M.L. & Tripon (Țîmpău), C. (2017). Student-centred learning: investigating the professors' and students' views. Romanian Journal of Experimental Applied Psychology, 8 (1), 331-336. DOI: 10.15303/rjeap.2017.si1.a53
- Tripon (Țîmpău), C. & Miulescu, M.L. (2017). The wellbeing of small children at the beginning of the primary schooling. Romanian Journal of Experimental Applied Psychology, 8 (1), 331-336. DOI: 10.15303/rjeap.2017.si1.a51
- Chraif, M. & Miulescu, M. (2015). Personality Traits and Level of Well-Being Predictors for the Public Presentations at Young Student at Psychology. Procedia – Social and Behavioral Sciences 203, 380 – 385. DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.08.312
Activităţi
- 2016 – prezent : Asistent de cercetare la Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Laboratorul
Politici Educaţionale - 2016 – prezent : Specialist de nevoi, Centrul Educațional Româno-Danez pentru bunăstarea copiilor – Romanian Danish Center for Children’s Wellbeing (RoDaWell).
- 2015-2016 : Asistent manager Institutul Confucius din București