Miulescu Miruna Luana, Dr.

Drd. Miruna Luana Miulescu

E-mail: miruna.miulescu@ise.ro

Formare:

  • Doctorandă în Științele Educației în perioada 2016-2019 la Universitatea din București,
    Facultatea de Psihologie și Științele Educației, cu teza „Relația cercetare – predare în
    învățământul superior: roluri, practici și percepții”
  • Master în Managementul și Evaluarea Organizațiilor și Programelor Educaționale din 2016 la Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, domeniul Științele Educației.
  • Licențiată în Psihologie din 2015 la Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației.
  • Licențiată în Pedagogie socială din 2014 la VIA University College, Holstebro, Danemarca.
  • Licențiată în Pedagogie din 2014 la Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației.

Domenii de expertiză:

  • Politici educaționale în domeniul învățământului superior; Strategii de transfer ale
    rezultatelor cercetării în domeniul educației și formării profesionale.

Teme de interes:

  • Cultura cercetării în învățământul superior; Relația acadeică student-profesor; Starea de bine (well being) în școală; Neuroștiința educației.

Selecție publicații:

  • Caragea, V. M., Voinea, L., & Miulescu, M. L. (2017). Educational Neuroscience: The Rise of a New Research Field in Educational Sciences. Ukrainian Pedagogical Journal, (3), 89-101.
  • Caragea, V.M., Voinea, L. Miulescu, M.L. (2017). Self-regulation Research in the Context of Educational Neuroscience – a Systematic Review. Revista de Pedagogie, (2), 7–25.
    DOI:10.26755/RevPed/2017.2/7
  • Miulescu, M.L. & Tripon (Țîmpău), C. (2017). Student-centred learning: investigating the professors' and students' views. Romanian Journal of Experimental Applied Psychology, 8 (1), 331-336. DOI: 10.15303/rjeap.2017.si1.a53
  • Tripon (Țîmpău), C. & Miulescu, M.L. (2017). The wellbeing of small children at the beginning of the primary schooling. Romanian Journal of Experimental Applied Psychology, 8 (1), 331-336. DOI: 10.15303/rjeap.2017.si1.a51
  • Chraif, M. & Miulescu, M. (2015). Personality Traits and Level of Well-Being Predictors for the Public Presentations at Young Student at Psychology. Procedia – Social and Behavioral Sciences 203, 380 – 385. DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.08.312

Activităţi

  • 2016 – prezent : Asistent de cercetare la Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Laboratorul
    Politici Educaţionale
  • 2016 – prezent : Specialist de nevoi, Centrul Educațional Româno-Danez pentru bunăstarea copiilor – Romanian Danish Center for Children’s Wellbeing (RoDaWell).
  • 2015-2016 : Asistent manager Institutul Confucius din București
Publicat pe 9 februarie 2010 Echipa ADEPE (Analiză, Dezvoltare și Evaluare Politici Educaționale)Echipa Politici Educationale