CRED - CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți

CRED – CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți

Publicat pe 18 iunie 2018

Informații despre proiect Ministerul Educației Naționale, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Institutul de Științe ale Educației, cu Casele Corpului Didactic din județele Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Olt, Teleorman, Timiș și din municipiul București, respectiv Inspectoratele Școlare Județene Iași, … Continuă să citești

PROIECTELE DE PROGRAME ȘCOLARE PENTRU GIMNAZIU IN CONSULTAREA SPECIALIȘTILOR ȘI A PRACTICIENILOR

PROIECTELE DE PROGRAME ȘCOLARE PENTRU GIMNAZIU IN CONSULTAREA SPECIALIȘTILOR ȘI A PRACTICIENILOR

Publicat pe 26 ianuarie 2017

Ministerul Educației Naționale și Institutul de Științe ale Educației lansează in consultare proiectele de programe școlare pentru clasele V-VIII. Conform Metodologiei privind elaborarea şi aprobarea curriculumului şcolar – planuri-cadru de învăţământ şi programe şcolare, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. … Continuă să citești

Comunicarea profesori – părinți în şcolile din medii dezavantajate. Rezultatele unui program de formare

Comunicarea profesori – părinți în şcolile din medii dezavantajate. Rezultatele unui program de formare

Publicat pe 9 decembrie 2016

Perioada de derulare: ian. 2014 – dec. 2015 Parteneriatul şcoală – familie – comunitate (SFC) este abordat în literatura de specialitate ca o relație prin intermediul căreia personalul şcolii acţionează împreună cu familia şi alți membri ai comunității în vederea … Continuă să citești

Proiect de document de politici educationale: Repere pentru proiectarea si actualizarea Curriculumului National

Proiect de document de politici educationale: Repere pentru proiectarea si actualizarea Curriculumului National

Publicat pe 24 iunie 2016

 – Versiune de lucru – Mai, 2016 – Versiune de lucru – Aprilie, 2015

Revista de Pedagogie

Revista de Pedagogie

Publicat pe 12 aprilie 2016

Site-ul Revistei de Pedagogie

PLANUL-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT –  inițierea procesului de consultare publică

PLANUL-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT – inițierea procesului de consultare publică

Publicat pe 20 decembrie 2015

 INIȚIEREA PROCESULUI DE CONSULTARE PUBLICĂ Elevii din clasele V-VIII studiază, în prezent, după planuri-cadru promovate acum aproape 15 ani (Ordinul M.E.C. nr. 3638 / 11.04.2001). Procesul de inovare curriculară inițiat după adoptarea LEN nr. 1/2011 s-a concretizat până acum în … Continuă să citești

Participa la procesul de consultare!

Participa la procesul de consultare!

Publicat pe 3 august 2015

Vă mulțumim foarte mult pentru interesul dvs. de a participa la procesul de consultare privind documentul de politică educațională intitulat “Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului’’. Documentul a fost elaborat de MECS si Institutul de Științe ale Educației și are … Continuă să citești

– Rezultate_selectie_dosare_Expert IA – Rezultatele probei scrise Expert 1A

Programul de Masterat: Consilierea și Managementul Carierei în Domeniul Profesional și Tehnic

Programul de Masterat: Consilierea și Managementul Carierei în Domeniul Profesional și Tehnic

Publicat pe 20 mai 2015

UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI DEPARTAMENTUL FORMARE PENTRU CARIERA DIDACTICĂ ŞI ŞTIINŢE SOCIO-UMANE PROGRAMUL DE MASTERAT: CONSILIEREA ŞI MANAGEMENTUL CARIEREI ÎN DOMENIUL PROFESIONAL ŞI TEHNIC DOMENIUL DE STUDII ACREDITAT: ŞTIINŢELE EDUCAŢIEI DURATA PROGRAMULUI: 4 SEMESTRE (120 DE CREDITE) CERTIFICARE SUPLIMENTARĂ, RECUNOSCUTĂ … Continuă să citești

Analiza sistemului de invatamant preuniversitar din Romania din perspectiva unor indicatori statistici. Politici educationale bazate pe date

Analiza sistemului de invatamant preuniversitar din Romania din perspectiva unor indicatori statistici. Politici educationale bazate pe date

Publicat pe 13 martie 2015

Prezentul studiu reprezinta o sinteza realizata pe baza Raportului asupra starii sistemului national de invatamant preuniversitar din Romania 2014 – partea de analiza statistica elaborata de Institutul de Ştiinte ale Educatiei. Studiul analizeaza situatia inregistrata in sistemul de invatamant preuniversitar … Continuă să citești