CRED - ANUNȚ DE SELECȚIE - 02.11.2020

CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE – 02.11.2020

Publicat pe 16 decembrie 2020

ANUNȚ DE SELECȚIE (02.11.2020)Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unor posturi de experți realizare resurse educaționale deschise Anexa 1 … Continuă să citești

CRED - ANUNȚ DE SELECȚIE - 18.11.2020

CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE – 18.11.2020

Publicat pe 16 decembrie 2020

ANUNȚ DE SELECȚIE (18.11.2020) Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea, în cadrul echipei CNPEE de implementare a proiectului CRED, a unor posturi de experți în afara organigramei existente. Anexa-1 Cerere inscriere la concurs CNPEE Anexa-2-Declaratie disponibilitate CNPEE Experti … Continuă să citești

CRED - ANUNȚ DE SELECȚIE (16.12.2020)

CRED – ANUNȚ DE SELECȚIE (16.12.2020)

Publicat pe 14 decembrie 2020

ANUNȚ DE SELECȚIE (16.12.2020) Obiectul anunțului de selecție este angajarea în cadrul echipei de implementare a Partenerului – Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație – București, a unui număr de 115 experți disciplină – realizare ghiduri în afara organigramei … Continuă să citești

Compartimentul informare-documentare și gestionare baze de date

Compartimentul informare-documentare și gestionare baze de date

Publicat pe 6 noiembrie 2020

Chițu Constantin, Asistent I Lupu Simona, Asistent I Olaru Cornel Ioan, Asistent I Pascu Vlad, Asistent I

Marius Lazăr

Marius Lazăr

Publicat pe 5 octombrie 2020

Cercetător ştiinţific III Laboratorul de Cercetare Psiho-Socială în Educație Domeniul principal de competenţă: metodologia cercetării sociale E-mail: marius.lazar@ise.ro Educaţie şi Formare: Masterand în Managementul Resurselor Umane, la Universitatea București, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială; Licenţiat în Sociologie, , al Universității București, … Continuă să citești

Laboratorul de Cercetare Psiho-Socială în Educație

Laboratorul de Cercetare Psiho-Socială în Educație

Publicat pe 5 octombrie 2020

Atribuții specifice (conform art. 58 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): Studiază influența factorilor psihologici, familiali, culturali, economici și comunitari asupra procesului de educație, bunăstării elevilor și studenților, precum și … Continuă să citești

Laboratorul de Cercetare Curriculară și Teorii ale Învățării

Laboratorul de Cercetare Curriculară și Teorii ale Învățării

Publicat pe 5 octombrie 2020

Atribuții specifice (conform art. 57 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): desfășoară activități de cercetare – documentare, valorificând tendințele actuale din sfera științelor învățării (psihologie, pedagogie, neuroștiințe și alte științe … Continuă să citești

Laboratorul de Analiză, Dezvoltare și Evaluare Politici Educaționale

Laboratorul de Analiză, Dezvoltare și Evaluare Politici Educaționale

Publicat pe 5 octombrie 2020

Atribuții specifice (conform art. 56 din Regulamentul de organizare și de funcționare al Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație): Realizează analize, studii, evaluări pentru fundamentarea științifică a deciziilor publice în domeniul educației; Desfășoară activități de analiză monitorizare și … Continuă să citești

Studiu: 55% dintre părinți doresc revenirea la cursurile față în față

Studiu: 55% dintre părinți doresc revenirea la cursurile față în față

Publicat pe 1 septembrie 2020

Comunicat de presă – Back to School post COVID-19_UCE_CNPEE Peste jumătate (55%) dintre părinții elevilor români doresc revenirea la cursurile față în față, acordând cel mai crescut nivel de încredere acestui scenariu (4.6 puncte din 7) Aproape o treime (31%) … Continuă să citești

Studiu: Back to school Post-COVID

Studiu: Back to school Post-COVID

Publicat pe 31 august 2020

Raport Back to School 2020-2021 Tema începerii noului an școlar se află pe agenda publică din România, suscitând îngrijorări și controverse. Contextul aparte cu care se confruntă fiecare stat, generat de pandemia COVID-19, impune luarea unor măsuri speciale de politici, … Continuă să citești