Conferința Națională de Cercetare în Educație - CERED

Conferința Națională de Cercetare în Educație – CERED

Publicat pe 23 august 2018

TENDINȚE CONTEMPORANE ALE CERCETĂRII ÎN EDUCAȚIE. MODELE ȘI PRACTICI LA NIVEL NAȚIONAL ȘI INTERNAȚIONAL București, 20-21 septembrie 2018 INFORMAȚII UTILE: Formularul de înscriere online pentru CERED 2018 este disponibil la adresa www.cered.ro/inscriere Informații despre istoria CERED, despre obiectivele și temele … Continuă să citești

CRED - CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți

CRED – CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți

Publicat pe 18 iunie 2018

Anunt  de selectie experti  – nr. 107/19.10.2018 – pentru ocuparea unor posturi de experti în cadrul proiectului POCU „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți” – CRED ( Anexa-21-Cerere inscriere la concurs, Anexa-22-Declaratie disponibilitate) Rezultatul probei de verificare a eligibilatii administrative (nr. 191/14.11.2018) Anexa 7 … Continuă să citești

PROIECTELE DE PROGRAME ȘCOLARE PENTRU GIMNAZIU IN CONSULTAREA SPECIALIȘTILOR ȘI A PRACTICIENILOR

PROIECTELE DE PROGRAME ȘCOLARE PENTRU GIMNAZIU IN CONSULTAREA SPECIALIȘTILOR ȘI A PRACTICIENILOR

Publicat pe 26 ianuarie 2017

Ministerul Educației Naționale și Institutul de Științe ale Educației lansează in consultare proiectele de programe școlare pentru clasele V-VIII. Conform Metodologiei privind elaborarea şi aprobarea curriculumului şcolar – planuri-cadru de învăţământ şi programe şcolare, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. … Continuă să citești

Comunicarea profesori – părinți în şcolile din medii dezavantajate. Rezultatele unui program de formare

Comunicarea profesori – părinți în şcolile din medii dezavantajate. Rezultatele unui program de formare

Publicat pe 9 decembrie 2016

Perioada de derulare: ian. 2014 – dec. 2015 Parteneriatul şcoală – familie – comunitate (SFC) este abordat în literatura de specialitate ca o relație prin intermediul căreia personalul şcolii acţionează împreună cu familia şi alți membri ai comunității în vederea … Continuă să citești

Proiect de document de politici educationale: Repere pentru proiectarea si actualizarea Curriculumului National

Proiect de document de politici educationale: Repere pentru proiectarea si actualizarea Curriculumului National

Publicat pe 24 iunie 2016

 – Versiune de lucru – Mai, 2016 – Versiune de lucru – Aprilie, 2015

Revista de Pedagogie

Revista de Pedagogie

Publicat pe 12 aprilie 2016

Site-ul Revistei de Pedagogie

PLANUL-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT –  inițierea procesului de consultare publică

PLANUL-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT – inițierea procesului de consultare publică

Publicat pe 20 decembrie 2015

 INIȚIEREA PROCESULUI DE CONSULTARE PUBLICĂ Elevii din clasele V-VIII studiază, în prezent, după planuri-cadru promovate acum aproape 15 ani (Ordinul M.E.C. nr. 3638 / 11.04.2001). Procesul de inovare curriculară inițiat după adoptarea LEN nr. 1/2011 s-a concretizat până acum în … Continuă să citești

Participa la procesul de consultare!

Participa la procesul de consultare!

Publicat pe 3 august 2015

Vă mulțumim foarte mult pentru interesul dvs. de a participa la procesul de consultare privind documentul de politică educațională intitulat “Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului’’. Documentul a fost elaborat de MECS si Institutul de Științe ale Educației și are … Continuă să citești

– Rezultate_selectie_dosare_Expert IA – Rezultatele probei scrise Expert 1A

Programul de Masterat: Consilierea și Managementul Carierei în Domeniul Profesional și Tehnic

Programul de Masterat: Consilierea și Managementul Carierei în Domeniul Profesional și Tehnic

Publicat pe 20 mai 2015

UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI DEPARTAMENTUL FORMARE PENTRU CARIERA DIDACTICĂ ŞI ŞTIINŢE SOCIO-UMANE PROGRAMUL DE MASTERAT: CONSILIEREA ŞI MANAGEMENTUL CARIEREI ÎN DOMENIUL PROFESIONAL ŞI TEHNIC DOMENIUL DE STUDII ACREDITAT: ŞTIINŢELE EDUCAŢIEI DURATA PROGRAMULUI: 4 SEMESTRE (120 DE CREDITE) CERTIFICARE SUPLIMENTARĂ, RECUNOSCUTĂ … Continuă să citești