RAPORT DE CONSULTARE PUBLICĂ privind propunerile de plan-cadru pentru liceu, filiera teoretică

RAPORT DE CONSULTARE PUBLICĂ privind propunerile de plan-cadru pentru liceu, filiera teoretică

Publicat pe 4 aprilie 2018

Raportul prezintă o analiză sistematică a rezultatelor procesului de consultare publică privind propunerile de plan-cadru pentru liceu, filiera teoretică, lansate în dezbatere de Ministerul Educației Naționale și Institutul de Științe ale Educației în perioada 29 decembrie 2017 – 1 martie … Continuă să citești

Conferinta internationala „​Politici si practici pentru prevenirea parasirii timpurii a scolii" (Istanbul 2-4 mai 2018)

Conferinta internationala „​Politici si practici pentru prevenirea parasirii timpurii a scolii” (Istanbul 2-4 mai 2018)

Publicat pe 13 februarie 2018

Conferinta internationala „​Politici si practici pentru prevenirea parasirii timpurii a scolii” (Istanbul 2-4 mai 2018) este organizata in cadrul proiectului EMPAQT in care Institutul de Stiinte ale Educatiei este partener. Va asteptam cu drag, Echipa de proiect EMPAQT   International … Continuă să citești

Inovare și continuitate în plan curricular

Inovare și continuitate în plan curricular

Publicat pe 9 februarie 2018

Inovare și continuitate în plan curricular constituie tema celui de-al IV-lea Simpozion național „Competențele cheie,  fundament al dezvoltării personale”,  care va avea loc în data de 14 aprilie 2018, la Târgoviște. Evenimentul este organizat de Şcoala Gimnazială „Mihai Viteazul” Târgovişte, iar … Continuă să citești

Conferința finală a proiectului MOVE-ME (19 ianuarie, Siena, Italia)

Conferința finală a proiectului MOVE-ME (19 ianuarie, Siena, Italia)

Publicat pe 12 ianuarie 2018

Vineri 19 ianuarie va avea loc la Universita per stranieri din Siena (Italia) conferința finală a proiectului MOVE-ME în care a fost implicat ca partener și Institutul de Științe ale Educației. Programul conferinței va fi: 11:30 – 11:45 Bun venit … Continuă să citești

TEMELE PENTRU ACASĂ - raport de consultare națională

TEMELE PENTRU ACASĂ – raport de consultare națională

Publicat pe 13 decembrie 2017

TEMELE PENTRU ACASĂ Raport de consultare națională privind rolul, consistența și eficiența temelor pentru acasă Raportul realizat de Institutul de Științe ale Educației prezintă principalele rezultate ale consultării publice privind temele pentru acasă ale elevilor, desfășurată în perioada  7-20 noiembrie … Continuă să citești

Conferința Internațională "Rolul consilierului în comunitatea locală și globală"

Conferința Internațională „Rolul consilierului în comunitatea locală și globală”

Publicat pe 22 noiembrie 2017

Conferința Internațională Rolul consilierului în comunitatea locală și globală va avea loc în 16-18 februarie 2018 la București.  Evenimentul este organizat de către NBCC România și Universitatea din București. Institutul de Științe ale Educației și Euroguidance România sprijină organizarea acestui … Continuă să citești

Invitație focus-grup elaborare material "Neuroștiințe pentru educație"

Invitație focus-grup elaborare material „Neuroștiințe pentru educație”

Publicat pe 22 noiembrie 2017

Institutul de Științe ale Educației organizează o selecție de cadre didactice interesate să participe ca voluntari într-un focus-grup prilejuit de proiectul pilot Neuroștiințe pentru educație. Acest interviu va avea un rol esențial în realizarea unui material dedicat practicienilor prin care … Continuă să citești

Apel pentru înscrieri - Seminar multilateral de contact eTwinning

Apel pentru înscrieri – Seminar multilateral de contact eTwinning

Publicat pe 3 octombrie 2017

Seminar multilateral de contact eTwinning – Apel pentru înscrieri În perioada 23 – 25 noiembrie 2017, Institutul de Științe ale Educației (NSS România) organizează un seminar multilateral de contact eTwinning, în București. Seminarul va urmări facilitarea contactelor și parteneriatelor dintre cadre … Continuă să citești

COMPENDIU INTRODUCTIV PENTRU GIMNAZIU

COMPENDIU INTRODUCTIV PENTRU GIMNAZIU

Publicat pe 4 septembrie 2017

Ministerul Educației Naționale și Institutul de Științe ale Educației pun la dispoziția tuturor elevilor care încep anul acesta clasa a V-a o resursă de învățare pentru primele 8 săptămâni de școală: Compendiu introductiv pentru gimnaziu. Prin activitățile și aplicațiile propuse, compendiul propune … Continuă să citești

REVISTA de PEDAGOGIE – JOURNAL of PEDAGOGY No. 1 / 2017

REVISTA de PEDAGOGIE – JOURNAL of PEDAGOGY No. 1 / 2017

Publicat pe 8 august 2017

Revista de Pedagogie (Journal of Pedagogy) este o publicație academică orientată către activitatea științifică din domeniul științelor educației, care promovează analize teoretice, metodologice și empirice relevante legate de această arie: abordări teoretice în domeniul educaţiei (de exemplu, cercetări fundamentale, analize … Continuă să citești