CRED - CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți

CRED – CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți

Publicat pe 18 iunie 2018

Anunt selectie experti ISE pentru ocuparea unor posturi de experti în cadrul proiectului POCU „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ pentru toți” – CRED (anexa 1, anexa 2) Rezultate proba evaluare dosare CRED_1.10.2018 Programare interviuri selecție experți proiect CRED Rezultatele probei interviu … Continuă să citești

DECODE

DECODE

Publicat pe 23 aprilie 2018

DESPRE PROIECT DECODE (Develop COmpetences in Digital Era) este un proiect finanţat prin intermediul Programului Erasmus+ care explorează dezvoltarea abilităților necesare profesioniştilor din domeniul educaţiei în contextul în care tehnologia devine tot mai prezentă în clasă. Scopul principal al proiectului … Continuă să citești

Proiectul Demal

Proiectul Demal

Publicat pe 11 aprilie 2018

DEMAL este un proiect Erasmus+ care se desfăşoară pe o perioadă de doi ani (octombrie 2016 – septembrie 2018) şi are un buget total de €234,895. Instituţiile partere în acest proiect sunt: DIE – Institutul German pentru Educația Adulților (Germania, în calitate de coordonator … Continuă să citești

Prevenirea și reducerea violenței școlare prin educație pentru cetățenie democratică și drepturile omului.

Prevenirea și reducerea violenței școlare prin educație pentru cetățenie democratică și drepturile omului.

Publicat pe 25 martie 2016

Institutul de Științe ale Educaţiei participă la implementarea proiectului  Prevenirea şi reducerea violenţei şcolare prin educație pentru cetățenie democratică și drepturile omului (Addressing Violence in Schools through Education for Democratic Citizenship and Human Rights), finanțat printr-un grant oferit de Consiliul Europei. Acest … Continuă să citești

Parteneriat strategic privind  formarea profesională continuă în sistemul de ordine și siguranță publică

Parteneriat strategic privind formarea profesională continuă în sistemul de ordine și siguranță publică

Publicat pe 16 martie 2016

In perioada 2015-2016, Institutul de Stiinte ale Educatie implementeaza in parteneriat cu Ministerul Afacerilor Interne (MAI) proiectul ERASMUS+ Dezvoltarea unui parteneriat strategic privind formarea profesională continuă în sistemul de ordine și siguranță publică. Forming, Partnering, Enforcing and Performing. Scopul proiectului Obiectivul … Continuă să citești

Proiectul MOVE-ME

Proiectul MOVE-ME

Publicat pe 24 februarie 2016

MOVE-ME este un proiect Erasmus+ care se va desfăşura  pe o perioadă de doi ani (octombrie 2015 – septembrie 2017) şi va avea un buget total de  €296,831. Instituţiile partere în acest proiect sunt: Università per Stranieri di Siena (Italia, … Continuă să citești

Guiding Cities

Guiding Cities

Publicat pe 13 mai 2014

Proiectul este un parteneriat Erasmus+ alcătuit din 8 instituţii provenind din 4 ţări europene (ES, EL, IT şi RO) care îşi propune să îi aducă împreună pe decidenţii şi actorii interesaţi din domeniile educaţiei şi orientării în carieră pentru a … Continuă să citești

Participă la ancheta europeană privind competenţele pentru secolul XXI!

Participă la ancheta europeană privind competenţele pentru secolul XXI!

Publicat pe 11 aprilie 2014

  PARTICIPĂ LA ANCHETA EUROPEANĂ PRIVIND PREDAREA ȘI ÎNVĂŢAREA ÎN ȘCOALĂ A COMPETENŢELOR PENTRU SECOLUL XXI, DERULATĂ DE  KEYCONET!     Institutul de Științe ale Educației anunță lansarea unei anchete europene online despre implementarea competentelor cheie în școala, realizată sub … Continuă să citești

Supporting Teachers in preparing students for active citizenship

Supporting Teachers in preparing students for active citizenship

Publicat pe 31 octombrie 2013

– proiect pilot – Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei (ISE) derulează un proiect pilot cu tema „Supporting Teachers in preparing students for active citizenship”, finanţat de Consiliul Europei și de Uniunea Europeană, implementat în parteneriat cu instituții similare din Croaţia, … Continuă să citești

Proiectul NOBOMA

Proiectul NOBOMA

Publicat pe 13 septembrie 2013

Proiectul NoBoMa (http://www.noboma.at) Prin proiectul Leonardo da Vinci ” Sistemul de transfer al calificărilor profesionale – VQTS – Vocational Qualification Transfer system” s-a dezvoltat o metodologie care oferă un set comun de termeni pentru descrierea competenţelor şi achiziţiei lor, cât … Continuă să citești