OECD Future of Education and Skills 2030
Proiectul OECD Future of Education and Skills 2030, are ca obiective modificarea și implementare curriculumului precum și crearea unui cadru conceptual pentru predare. Webinar-ul Designing Future-ready curricula și resursele privind proiectarea și implementarea curriculumului sunt disponibile pe site-ul OCDE: https://www.oecd.org/education/2030-project/curriculum-analysis/
Perspectives in Social and Emotional Learning and Career Development: innovative research and promising practice
Pe data de 25 noiembrie în intervalul orar 15.00-16.30 (ora Bucurestiului)va avea loc webinar-ul „Perspectives in Social and Emotional Learning and Career Development: innovative research and promising practice”, organizat de catre Euroguidance Romania. Colegele noastre Angela Andrei si Andreea Scoda … Continuă să citești
Studiu: Back to school Post-COVID
Raport Back to School 2020-2021 Tema începerii noului an școlar se află pe agenda publică din România, suscitând îngrijorări și controverse. Contextul aparte cu care se confruntă fiecare stat, generat de pandemia COVID-19, impune luarea unor măsuri speciale de politici, … Continuă să citești
Școala la distanță în perioada pandemiei Covid-19
Invatarea la distanta. Raport de cercetare_august 2020 Rezumat: ancheta Scoala la distanta În perioada 27 mai – 12 iunie 2020 Unitatea de cercetare în educație a realizat studiul ”Învățarea la distanță. Anchetă cu privire la activitățile educaționale desfășurate în … Continuă să citești
Global Local – promovarea mobilității în rândul tinerilor dezavantajați
Proiect Erasmus+ 2019-1-UK01-KA201-061960 Dezvoltările tehnologice recente și creșterea competiției globale au generat o presiune enormă pe industria tradițională și pe piața europeană a muncii din ultimii 40 de ani. Astfel, multe domenii au cunoscut un declin major al activității industriale, … Continuă să citești
Contexte de învățare a limbilor străine: Experiențe CLIL în România
Cercetătorii Unității de Cercetare în Educație contribuie la realizarea de studii în domeniul educație, abordând permanent teme de interes și de actualitate. Colega noastră Monica Cuciureanu a coordonat studiul ”Contexte de învățare a limbilor străine. Experiențe CLIL în România”, care … Continuă să citești
Centralizare răspunsuri chestionar consilieri școlari Nevoi resurse acompaniere socio-emoțională în contextul crizei COVID-19
Chestionar consilieri scolari – resurse acompaniere socio-emotionala Analiza preliminară a datelor – 1251 respondenți
European vocational skills week
As European countries are starting to ease lockdown measures and some schools are reopening, #CedefopPhotoAward is back for a fifth year to give vocational education and training (VET) learners a chance to have some fun and win amazing prizes. And we … Continuă să citești
Chestionar consilieri școlari (aprilie 2020)
Studiul a vizat identificarea opiniilor consilierilor școlari referitoare la nevoile de resurse pentru acompaniere socio-emoțională. În doar câteva zile la chestionar au răspuns 1251 de consilieri. O analiză preliminară este disponibilă în documentul atașat. Context: Izolarea socială impusă de criza … Continuă să citești
Raport de activitate ISE 2019
Raport de activitate ISE 2019 – raport sintetic