Studiu: 55% dintre părinți doresc revenirea la cursurile față în față

Studiu: 55% dintre părinți doresc revenirea la cursurile față în față

Publicat pe 1 septembrie 2020

Comunicat de presă – Back to School post COVID-19_UCE_CNPEE Peste jumătate (55%) dintre părinții elevilor români doresc revenirea la cursurile față în față, acordând cel mai crescut nivel de încredere acestui scenariu (4.6 puncte din 7) Aproape o treime (31%) … Continuă să citești

Școala la distanță în perioada pandemiei COVID-19

Școala la distanță în perioada pandemiei COVID-19

Publicat pe 31 august 2020

Invatarea la distanta. Raport de cercetare_august 2020 În perioada 27 mai – 12 iunie 2020 Unitatea de cercetare în educație a realizat studiul ”Învățarea la distanță. Anchetă cu privire la activitățile educaționale desfășurate în România, în perioada suspendării cursurilor școlare … Continuă să citești

Back to school Post-COVID

Back to school Post-COVID

Publicat pe 31 august 2020

Raport Back to School 2020-2021 Tema începerii noului an școlar se află pe agenda publică din România, suscitând îngrijorări și controverse. Contextul aparte cu care se confruntă fiecare stat, generat de pandemia COVID-19, impune luarea unor măsuri speciale de politici, … Continuă să citești

Școala la distanță în perioada pandemiei Covid-19

Școala la distanță în perioada pandemiei Covid-19

Publicat pe 30 august 2020

Rezumat: ancheta Scoala la distanta

Global Local – promovarea mobilității în rândul tinerilor dezavantajați

Global Local – promovarea mobilității în rândul tinerilor dezavantajați

Publicat pe 30 iulie 2020

Proiect Erasmus+ 2019-1-UK01-KA201-061960 Dezvoltările tehnologice recente și creșterea competiției globale au generat o presiune enormă pe industria tradițională și pe piața europeană a muncii din ultimii 40 de ani. Astfel, multe domenii au cunoscut un declin major al activității industriale, … Continuă să citești

Contexte de învățare a limbilor străine: Experiențe CLIL în România

Contexte de învățare a limbilor străine: Experiențe CLIL în România

Publicat pe 14 iulie 2020

Cercetătorii Unității de Cercetare în Educație contribuie la realizarea de studii în domeniul educație, abordând permanent teme de interes și de actualitate. Colega noastră Monica Cuciureanu a coordonat studiul ”Contexte de învățare a limbilor străine. Experiențe CLIL în România”, care … Continuă să citești

Centralizare răspunsuri chestionar consilieri școlari Nevoi resurse acompaniere socio-emoțională în contextul crizei COVID-19

Centralizare răspunsuri chestionar consilieri școlari Nevoi resurse acompaniere socio-emoțională în contextul crizei COVID-19

Publicat pe 23 mai 2020

Chestionar consilieri scolari – resurse acompaniere socio-emotionala Analiza preliminară a datelor – 1251 respondenți

European vocational skills week

European vocational skills week

Publicat pe 21 mai 2020

As European countries are starting to ease lockdown measures and some schools are reopening, #CedefopPhotoAward is back for a fifth year to give vocational education and training (VET) learners a chance to have some fun and win amazing prizes. And we … Continuă să citești

Chestionar consilieri școlari (aprilie 2020)

Chestionar consilieri școlari (aprilie 2020)

Publicat pe 10 mai 2020

Studiul a vizat identificarea opiniilor consilierilor școlari referitoare la nevoile de resurse pentru acompaniere socio-emoțională. În doar câteva zile la chestionar au răspuns 1251 de consilieri. O analiză preliminară este disponibilă în documentul atașat. Context: Izolarea socială impusă de criza … Continuă să citești

Raport de activitate ISE 2019

Raport de activitate ISE 2019

Publicat pe 30 martie 2020

Raport de activitate ISE 2019 – raport sintetic