G8WAY – School to work transition
Anul: 2009-2011 Laborator Politici Educaționale Parteneri: Deutsches Jugendinstitut e.V (Germania) P&W praxis und wissenschaft projekt gmbh (Germania) Pontydysgu (Marea Britanie) Academus – Consultadoria Formação e Investigação (Portugalia) Finanţare: Comisia Europeană, Programul LLL Descriere: Obiectivul general al proiectul G8WAY este oferirea … Continuă să citești
ELDER Experience New Knowledge
Anul: 2010-2012 Laborator Politici Educaționale Parteneri: Fundación De Trabajadores De La Siderurgia Integral, Spania Fondo Formacion Euskadi, Spania BEST, Austria ISE, România Universitatea Populară, Suedia Universitatea Lodz, Polonia Finanţare: Comisia Europeană: Programul LLL, Grundtvig Descriere: ELDER EXPERIENCE-NEW KNOWLEDGE … Continuă să citești
TTPlus – Framework for continous development of trainers in Europe
Anul: 2008-2010 Laborator Politici Educaționale Parteneri: Pontydysgu Research Institute (Marea Britanie) Institute Technology and Education -University of Bremen (Germania) Laboratory of “Social and Educational Research”, Panteion University of Athens (Grecia) IVLOS Institute of Education, Department of Utrecht University (Olanda) Academus … Continuă să citești
Balica Magdalena, Dr.
Cercetător Științific Principal II Director Adjunct E-mail: magda.balica@ise.ro Formare: Doctor în ştiinţele educaţiei din 2008 la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, cu teza „Educaţia adulţilor în zonele defavorizate. Constrângeri şi oportunităţi”. Master în management … Continuă să citești
Estimarea dimensiunii fenomenului de abandon şcolar folosind metodologia analizei pe cohortă
Anul 2011 Laborator Politici Educaţionale Coordonatori: Mihaela Jigău, Ciprian Fartuşnic Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Bogdan Florian, Irina Horga, Lucian Voinea Descriere: Cercetare ofeeră un model de analiză a abandonului şcolar printr-o altă metodă de calcul faţă de cea folosită … Continuă să citești
Copiii care nu merg la şcoală. O analiză a participării la educaţie în învăţământul primar şi gimnazial
Anul 2011 Laborator Politici Educaţionale Coordonator: Ciprian Fartuşnic Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Bogdan Florian, Irina Horga, Mihaela Jigău, Lucian Voinea Descriere: Raportul compune, în premieră în România, o imagine detaliată privind copiii în afara sistemului de educaţie, de la … Continuă să citești
Abandonul timpuriu şi perspective pe piaţa muncii
Anul 2010 Laborator Politici Educaţionale Coordonator: Magdalena Balica Autori: Ciprian Fartuşnic, Irina Horga, Lucian Voinea Descriere: Raportul analizează problematica abandonului timpuriu – fenomen insuficient abordat şi susţinut prin măsuri specifice de politică educaţională în sistemul românesc de învăţământ – şi … Continuă să citești
Raport asupra stării sistemului naţional de învăţământ
Anii 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 Partea II: Analiza sistemului de învăţământ din perspectiva indicatorilor de bază Laborator Politici Educaţionale Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Ciprian Fartuşnic, Bogdan Florian, Irina Horga, Mihaela Jigou, Andreea Scoda, Lucian Voinea … Continuă să citești
Extinderea modelului de intervenţie ZEP în 103 comunităţi dezavantajate din România. Campania “Hai la şcoală!”
Anul 2011-2012 Laborator Politici Educaţionale Coordonator: Ciprian Fartuşnic Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Irina Horga, Mihaela Jigău, Lucian Voinea, Ligia Sarivan, Speranţa Ţibu, Paul Blendea et all Descriere: Proiectul continuă, într-o manieră mai complexă, intervenţiile de tip ZEP în 103 … Continuă să citești
Extinderea sistemului ZEP în 24 de comunităţi
Anul 2011 Coordonator: Ciprian Fartuşnic Autori: Otilia Apostu, Magdalena Balica, Irina Horga, Mihaela Jigău, Lucian Voinea Descriere: Cercetarea a avut ca scop extinderea intervenţiilor de tip ZEP în 24 şcoli selectate din 10 judeţe ale ţării, prin activităţi specifice: activităţi … Continuă să citești