Resurse în limba engleză

Resurse în limba engleză

Publicat pe 6 aprilie 2020

Un set de resurse utile, în limba engleză, pentru această perioadă. UNESCO – https://en.unesco.org/covid19/educationresponse/solutions (resurse pentru sprijin socio emotional, sisteme digitale de învățare, sisteme ce pot fi utilizate pe telefoane basic – sisteme ce funcționează offline –utile în comunitatile izolate, … Continuă să citești

Resurse utile pentru părinți și profesori

Resurse utile pentru părinți și profesori

Publicat pe 5 aprilie 2020

CMBRAE pune la dispoziția părinților și profesorilor un set de resurse utile pentru această perioadă http://www.cmbrae.ro/2017/resurse-educationale/ http://www.cmbrae.ro/2017/wp-content/uploads/Arta-de-a-fi-rezilient-primar.pdf http://www.cmbrae.ro/2017/wp-content/uploads/Arta-de-a-fi-rezilient-gimnaziu.pdf

Scoala de acasa – o provocare nouă pentru elevi și o oportunitate pentru profesorii noștri

Scoala de acasa – o provocare nouă pentru elevi și o oportunitate pentru profesorii noștri

Publicat pe 3 aprilie 2020

Școala de acasă – o provocare nouă pentru elevi și o oportunitate pentru profesorii noștri Rezultate preliminare de cercetare

Pe perioada stării de urgență și a măsurilor impuse de izolare socială împotriva COVID 19, angajații ISE își desfășoară activitatea prin muncă de la domiciliu. Pentru a contacta secretariatul puteți apela 0786 44 95 90 sau puteți scrie pe adresa de email info@ise.ro

Pe perioada stării de urgență și a măsurilor impuse de izolare socială împotriva COVID 19, angajații ISE își desfășoară activitatea prin muncă de la domiciliu. Pentru a contacta secretariatul puteți apela 0786 44 95 90 sau puteți scrie pe adresa de email info@ise.ro

Publicat pe 24 martie 2020

Pe perioada stării de urgență și a măsurilor impuse de izolare socială împotriva COVID 19, angajații ISE își desfășoară activitatea prin muncă de la domiciliu. Pentru a contacta secretariatul puteți apela 0786 44 95 90 sau puteți scrie pe adresa … Continuă să citești

Școala de acasă - sprijin pentru profesori prin atelierele CRED

Școala de acasă – sprijin pentru profesori prin atelierele CRED

Publicat pe 23 martie 2020

Pentru a veni în sprijinul cadrelor didactice, specialiștii Institutului de Științe ale Educației au contribuit, în cadrul proiectului CRED, la realizarea unor ateliere despre utilizarea unor platforme și instrumente necesare în predarea online. Activitățile proiectate și implementate, cercetările realizate anterior, … Continuă să citești

Consultare publică pentru realizarea profilului de competențe ale cadrului didactic

Consultare publică pentru realizarea profilului de competențe ale cadrului didactic

Publicat pe 20 martie 2020

Ministerul Educației și Cercetării a lansat un amplu proces de revizuire a modului în care se organizează în România pregătirea personalului didactic. Prima acțiune a acestui proces este aceea de realizare a profilului de competențe ale cadrului didactic, iar în … Continuă să citești

Ce am învățat din evaluările naționale și internaționale ?

Ce am învățat din evaluările naționale și internaționale ?

Publicat pe 6 decembrie 2019

În contextul prezentării celor mai recente rezultate PISA (2018) și al dezbaterilor privind modul de valorificare a rezultatelor evaluărilor naționale și internaționale din anii anteriori, Institutul de Științe ale Educației informează: Au fost elaborate ghiduri şi resurse de învăţare pentru … Continuă să citești

A XX-a Conferință Națională Euroguidance, 15 noiembrie 2019, București

A XX-a Conferință Națională Euroguidance, 15 noiembrie 2019, București

Publicat pe 14 noiembrie 2019

Institutul de Științe ale Educației și Euroguidance România organizează a XX-a Conferință Națională Euroguidance cu tema Învățarea socială și emoțională – dimensiuni și impact în dezvoltarea carierei elevilor. Provocări și soluții pentru consilieri școlari și profesori. Evenimentul se adresează consilierilor … Continuă să citești

Formare de abilități de programare

Formare de abilități de programare

Publicat pe 10 octombrie 2019

În ultimii ani au apărut mai multe inițiative de promovare a dezvoltării de abilități de programare la copii și tineri, prin intermediul unor cursuri față în față sau online. CoderDojo se înscrie în acest val de inițiative, fiind parte dintr-o … Continuă să citești

Cum putem evalua nivelul de performanță al competențelor cheie?

Cum putem evalua nivelul de performanță al competențelor cheie?

Publicat pe 7 august 2019

Este nevoie de date de cercetare care sa puna in relatie deciziile de politica educationala in domeniul curriculumului cu performantele reale ale elevilor in achizitia de competente cheie si cu practicile didactice de la clasa. Dezvoltarea curriculara are ca fundament … Continuă să citești